Gıda mühendisliği bölümü bırakmaya hazırlanıyorum?

Çok kararsız kaldım mezun olduktan sonra maaşları o kadar iyi değil diyor bazi cevreler. Sizce ne yapmaliyim bu bolumu birakip daha iyi bolum icin ygs lys kasmaya basliyimmi?
Bırak.
Bırakma Bence.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Gıda mühendisliği bölümü bırakmaya hazırlanıyorum?
Cevapla