Gıda mühendisliğini bıraktım. Sınava tekrar hazırlanırsam 23 yaşında başlayacağım. Ne yapacağım ben?

Eğer sınava tekrar hazirlanirsam 23 yaşında üniversiteye başlayacağım.
Gıda mühendisliğini bıraktım. Sınava tekrar hazırlanırsam 23 yaşında başlayacağım. Ne yapacağım ben?
Cevapla