Anesteziden iş bulmamın garantisi yok asgari ücret ile marketlerde de sürünebilirim. 4 yıl gözümde büyüyor da iyi bir gelecek için şart gibi bir hata yaptım çalışmadım lised
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Anketler > 21 yaşında tekrar üniversite sınavına hazırlanmalı mıyım sizce, önlisans bir bölümden mezun oluyorum yoksa çalışmaya mı başlanmalı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hem oku hem çalış bende öyle yaparım belki
bölüm ne
Anestezi okuyorum hemşirelik istiyorum
kpss kas 90 alacağına inanıyorsan bence hemşirelikten daha iyi anestezi
İnanmıyorum işte
ona inanmiyosan hemsirelik de kazanacagina inanmazsin ki
Ona biraz daha ümidim var
hemsirelik zor valla biraz amele gibi calisacaksin ama 80k alirsin asgaei ucret yeeine iyidir yani
bide bunun okumasi var hemsireligi onu da goz onunde bulundur
Anesteziden iş bulmamın garantisi yok asgari ücret ile marketlerde de sürünebilirim. 4 yıl gözümde büyüyor da iyi bir gelecek için şart gibi bir hata yaptım çalışmadım lised