Meslek lisesi çıkışlıyım 3 yıl arayla tekrar üniversite sınavına hazırlanmak mantıklı mı?

Ben 19 yaşında aile zoruyla meslek lisesi bitirdim 4 yıllık lise hayatımın 2 yılını covid 19 olduğundan dolayı okula gidemedim , liseye bittikten sonra hemen iş hayatına atıldım 2-3 yıla yakın şantiyelerde şehir dışında çalıştım ve Kendi kendime karar verdim şu anda 22 yaşındayım üniversiteye hazırlanmayı düşünüyorum sizce geç kalmış mıyımdır yani hem meslek lisesi çıkışlıyım hem de 2 yıl virüsten önce okula gidemedim.
Meslek lisesi çıkışlıyım 3 yıl arayla tekrar üniversite sınavına hazırlanmak mantıklı mı?
Cevapla