21 yaşında üniversite sınavına tekrar hazırlanmak mantıklı mı?

Üniversite sınavına ilk girdiğimde aklımda belirgin hiçbir şey yoktu ve sonucunda da bir tercihte bulunmadım akabinde tekrar hazırlandım ve çok da istemeyerek ama mecbur hissederek Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne yerleştim. Bu bölümün aslında bana göre olmadığını, hukuk alanında kendimi gördüğümü anladım ve ikinci sınıfta hukuk için tekrar sınava girdim ve bu sefer de yıkık bir psikolojiyle önceki senelere göre çok daha kötü bir sonuçla karşılaştım. E artık ülke gündemi malum oku çalış gözüyle bakıldığından önlisans çocuk gelişimine yerleştim. Şu an okulda 3. Haftam ve yine kendimi buraya ait hissetmiyorum. Çünkü içimde delicesine bir hukuk okuma isteği var. Değer verdiğim insanlar bir sene sıkıca çalışmamı sınava tekrar girmemi ve bilinçli bir tercih yapmamı istiyorlar ama saçma olduğunu bilsem de garip bir utanç var içimde beni engelleyen. Lütfen benim gibi olan ya da bana yardımcı olabileceğine inananlar yazabilir mi? Şimdiden teşekkürler.

21 yaşında üniversite sınavına tekrar hazırlanmak mantıklı mı?
Cevapla