Şu an gastronomi okuyorum. Formasyon alıp öğretmenlik düşünüyorum ama yapabilir miyim onu düşünüyorum?

Çekingen biriyim. İnsanlarla kolay kolay iletişim kurabilen biri değilim. Bu durum zamanla tedaviyle aşılacak bir durum mu?
Şu an gastronomi okuyorum. Formasyon alıp öğretmenlik düşünüyorum ama yapabilir miyim onu düşünüyorum?
Cevapla