Gastronomi okumak istiyorum. Aç kalır mıyım, maaşlar ne kadar?

Bu bölümü okuyan yakınınız var mı. Ben 9 Eylül'de okumak istiyorum iyi mi sizce? Bolu Mengen üniversitesini çok ovuyorlar bu konuda sizce. Lütfen bilgi verin tavsiye verin
Gastronomi okumak istiyorum. Aç kalır mıyım, maaşlar ne kadar?
Cevapla