Gastronomi ve mutfak sanatları okumak istiyorum

Öncelikle üni. sınavına sözelden giren arkadaşlara bir soru soracagım aldığınız en yüksek puan kaçtı? ve ben gastronomi okumak istiyorum ama bir kaç arkadaşım hiç saygın bir meslek olmadıgını herkesin işsiz kaldıgını falan söyleyip aşağıladılar ama ben çok iyi şeyler duydum bölüm hakkında. sizce nasıl bir bölüm bu gerçekten saygı duyulmayan bir iş mi?
Gastronomi ve mutfak sanatları okumak istiyorum
Cevapla