Ortalama 23 yaşında mezun olunan bölümden 26 yasımda mezun olmus olucam inş 22 yaşındayım ve sevmediğim bi yerden mezun olmak istemiyorum zaten 19 gibi gözüküyom araya karışırım diyorum sjdjdkdk
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 518 cevap paylaştı.
+1 yılAsıl mesele 26 yaştan ziyade başka unsurlar olduğunu düşünüyorum ama yaş konusunda da bazı sorunlar yaşayabilirsin örneğin 26 da mezun olsan bile bir işe girerken CV verdiğinde 26 yaşında olup hiç iş tecrübesi olmayan birisi çok cazip gelmeyebilir malum bizim ülkemizde hep hazır eleman isteyen şirket oldukça fazla.
Uzay alanı bizim ülkemizde gelişmemiş ve pek de gelişecek gibi durmayan bir alan yani işsiz kalma olasılığın birçok ayağı yere basan mühendisliklere göre daha fazla.
Tabi birde şu var sen şu an mühendisliği 4 yılda bitirme ihtimalini göz önüne alarak yaş 26 diyorsun ama emin ol mühendislik okumak birçoğunun sandığı gibi kolay değil sabahlara kadar uyumadan çalıştığın zamanlar olacak ha boş geçirenler de var elbette ama torpili yoksa hiçbir baltaya sap olamaz o şekilde mezun olanlar.
O yüzden 26 27 yaşındaki halini de şimdiden düşünüp kararını buna göre vermelisin ki sonradan pişman olmayasın.13 Yorumla
Soran+1 yılYanıtın için çok teşekkürler tr de çalışmal hedefim değil zaten ve idealim bu yönde yüksek lisans olarak astrofizik düşünüyorum ve hayvan gibi çalışmaya da çok okeyim kolay değil ama kendime güveniyorum
- +1 yıl
Tabiki eğer uzay üssü olan Abd gibi ülkelerde çalışabilme olasılığını yüksek görüyorsan şansını dene elbette.
Başarılar.
Soran+1 yılTesekkurlerr
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
5Cevap
+1 yılHiçte geç değil. 30 da bile mezun olabilirsin. NE mühendisi olacaksın? Hangi şehirde sin?
14 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul-uzay mühendisliği
- +1 yıl
İstanbul'da olman güzel , uzay mühendisliği harika bir bölüm ama amerikada olsaydın iyi olurdu :) torpilin varsa kamuda iş bulabilirsin
Soran+1 yılKamuda olmak istemem açıkçası yurt dışında ayarlayabilirsem staj iş vs güzel olur
- +1 yıl
Evet bencede. kaçncı sınıftasın?
+1 yılOkurken bir yerde ücretsiz staj yapıp kendini geliştirirsen hiç bir şey için geç olmaz
14 Yorumla
Soran+1 yılBöyle düşünüyorum ben de 22 yaşımda olcağıma 26 da olayım ama sevdiğim iş olsun dedim
- +1 yıl
En guzelini yapmışsın hangi bölüm istiyorsun
Soran+1 yılUzay veya ucak muhendisliği
- +1 yıl
Kendine sağlam bir staj yeri ayarlarsan çok güzel olur
Sıkıntı etme zaten işsiz kalacaksın bir mühendis olarak söylüyorum
06 Yorumla
Soran+1 yılBaya motive ettin sağ ol djdjdjjdkd
Soran+1 yılUzay mühendisliği düşünüyorum ben
Soran+1 yılOkul zaten tüm mezunlarını almanyaya gönderiyo trde olmaıcam büyük iht zaten
yok olmaz gunumuz kosullarında tabı ne kadar erken o kadar ıyı o ayrı mesele
10 Yorumla
+1 yılYa ne alaka yani
01 Yorumla
Soran+1 yılNeye ne alaka
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 26 yasında mühendislik mezunu olmak iş için geç kalmışlık olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer