26 yasindayim ve hep hayalim eczaci olmakdi
sizce cok mu gec kaldim?
sizce cok mu gec kaldim?
Kankam eğer mesleğin yoksa ve eczacılığı seviyorsan puanını aldığın takdirde okursun ama kazandım yapamam falan eğer dersen youtuba gir bir kaç kişinin videolarını seyret eğer bana uygun dersen okursun niye okumiyasın. Yaşla alakası yok hala gençsin. Sana tavsiyem iş açısından 2 yıllık bir bölüm okuman ama eczacılık okumak istersende gayet güzel bölüm. Bende önlisans mezunuyum kpss ye çalışıyorum ama daha başlayamadım bile neden dersen masaya oturasım bile gelmiyor :(
Işim var zaten ama hep içimde kaldı okumak ondan istiyorum
üniversite okudum zaten ama işte bilmiyorum eczacilik zor bi bölüm 26 yasindan sonra bitirebilirmiyim bitiremezmiyim zorlanirsam nekadar zorlanirim çünkü hiç bir şey kalmadı kafamda tüm dersleri unuttuk
Cevap
7Cevap
Hiçbir şey için geç değildir. Zaman ayırabiliyor isen neden olmasın. Ben ünideyken bilgisayar müh. bölümüne 40 yaşşında adam geliyordu
Yani cok gec değil ama erkende değil . Normal bir calismayla yaparsin
Hayır bende 2. Üniversiteyi okuyorum hiçbir şey için geç değil
Geç değil bir kaç sene ömrümüz var belli değil belki 100 sene yaşayacaksın belki daha yolun başındasın.
Bence okumanın yaşı yoktur
baska mesleğin varsa ayriyaten geç degil
Neden geç olsun ki? Erteledikce gecikirsin
Açıktan oku 🤷🤦🏿♂️
Hayır hicbirsey için geç değil bence
Bizim sınıfta 23 yaşında 1. Sınıf var en büyük
Değil
Yoo nolacak ki
Erken bile
nasil erken derken
Her ne olursa olsun okumak için neye hareket edersek tam vaktidir istersek 60 yaşında olalım bilgi sahibini yüceltir
Çok zor bir meslek
ne gibi bi zorlugu var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?