26 yaşındayım, eczacılık okumak için çok mu geç kaldım?

26 yasindayim ve hep hayalim eczaci olmakdi
sizce cok mu gec kaldim?
26 yaşındayım, eczacılık okumak için çok mu geç kaldım?
Cevapla