ama ben sevmiyorum
bu yüzden sordum
pdr mezunuyum
Hemşirelik mezunu olsaydın neyse derdim de pdr eşit ağırlık alanı, yani senin matematiği geçtim fizik biyoloji kimya konusunda neredeyse temelin yoktur. Yaşın geç değil de kazanabilmen olası değil kısa vadede uzun vadede olabilir ama.
Lisede sayısal çıkışlıyım ama çok zaman geçti
20 sene sevmediğin bir mesleği yapmak yerine 1 2 sene çalışıp istediğin bölüme git. Ben de tıp istiyorum ve kaç sene kalırsam kalayım yine tıp seçerim bunu da biliyorum. Kararlı olursan her şeyi yaparsın kendine güven🫶❤️
Cevap
36Cevap
Hiç bir zaman geç değildir. Zaten uzmanlaştıkca verim alınan bir alan. 30 da bile mezun olsan, belki 75 yaşına kadar bu mesleği yapacaksın.
Geç kalmadınız
Hiç mi hiç geç değil. Aynı hatayı yaptım senin yaşlarındayken hep öyle derdim aman mesleğim var artık geç oldu. Şimdi 27 yim şimdi bile geç değil diyorum artık. Bak senden ricam eğer sadece yaşın gereği böyle düşünüyorsan hiç düşünme hemen hazırlan sınava.
Hayır. Diyetisyenliği bitirip üstüne tıp okuyan tanıdığım var. 5. sınıfa gelmiş 28 -30 yaşında olan arkadaşlarım da var.
her şey gönlünce olsun Allah utandırmasın ne diyelim. Ama şu bir gerçek hedefi olmayan mermiye şans bile yardım etmez
Yani tamam ama şimdi tıp 4 5 sene desek belki daha fazla maddi açıdan zorlanmicak mısın evlilik düşüncen felan yoksa tabii
Hayır geç kalmadın tabii ki. Hatta okumanın yaşı yok.
Aynı stresi çekmek istiyor musun, belki de daha fazlası
çok geç yaaa. sen 40 yaşında doktor olmak isterseydin iyi olur khkhkhkh
Sen şimdi diyorsan doğru an şimdidir. Daha da çok gençsin ayrıca. Giriş!
Hayatta hiç bir şey için geç kalmazsın yeter ki iste sen 😇 kimseye kulak asma ve dinleme.
Yeniden hazırlanman lazım kazan bitir 30 olursun bence değer
Hiç birsey icin gec kalmamiss8ndir azim ve burazda çaba istekle beraber hedefin imkansiz olamaz
yani 35 36 yaşından sonra ancak çalışmaya başlarsın. bence hiç gerek yok.
mesleğinden ilerle. hem daha rahat.
Ram lara kapak at bak keyfine ne kadar okuyacaksın.
baba ben tıp 23 yaşındayım ne geç yaşın 28 olsa gir tavsiyem
Hiç bişey için geç değildir eğer gerçekten istiyorsan yaparsın
Yoo hayır geç değil
Hayalin buysa asla geç değil
Geç anacım bu işleri ömrün çürür
Geç kalmadın ortalama 33 yaşında doktor olursun
Hayir 40 yaşında başlayan birini taniyorum
Kazanabileceksen geç değil
Tabiki geç değil doğru zaman hep şuandır ✌️
Geç değil henüz cok gençsin
Hiçbir şey için geç kalmadın
PDRyi neden sevmiyorsunuz? PDR okuyan kimse mesleğinde farklı bı iş yapıyor garip
Hayır geç kalmadın yapabilirsin
Bence psikoloji oku psikolog ol
23 yaş okumak için geç değildir
Geç kalmadın ama değmez inan
Tabiki de hayır geç kalmadın prenses ♥️🥲
Hayır..
hiçte bile değil
Hayır geç değil
hayır tabiki
Hayaller için hiç bir şey geç değildir 👍
Yooo hayirli olsun
Okumanın yaşı yoktur
Hayır
Değil
Hayir
Bi kazan da ndjg
Hayir gec degil
Hayır
Geç değil
Hayır
geç değil
Geç değil
Çokta geç sayılmaz
Geç değil
neden olsun
Okumanın yaşı yoktur
Geç veya erken değil
Hayır
Değil
Pdr ney
psikolojik danışmanlık ve rehberlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?