23 yaşındayım, tıp fakültesi için geç mi kaldım?

pdr mezunuyum

Güncellemeler
+1 yıl
herkes geç olduğunu ve pdr de ilerlememi söylüyor
ama ben sevmiyorum
bu yüzden sordum
23 yaşındayım, tıp fakültesi için geç mi kaldım?
Cevapla