25 yaşındayım tıp okuyacağım geçmi kaldım sizce?

Mühendisim yks ye girdim bu sene büyük ihtimal tıp gelecek gitsem yaş olarak çokmu geç kalmış sayılırım

25 yaşındayım tıp okuyacağım geçmi kaldım sizce?
Cevapla