24 yaşında tıp fakültesine başlamak? çok mu geç kaldım?

24 yaşında tıp okumaya başlasam 30da mezun olsam.. çok mu geç kaldım. ben bu sevdadan vaz mı geçeyim?
24 yaşında tıp fakültesine başlamak? çok mu geç kaldım?
Cevapla