22 yaşında tıp fakültesine başlamak için çok mu geç?

Şu anda üniversite 2. sınıf öğrencisiyim, ancak okuduğum bölümü sevmediğimi fark ettim. Tıp okumak istiyorum ama 22 yaşında bu yola başlamak için geç kalmış olur muyum? Sizce bu yaşta tıp fakültesine başlamak mantıklı mı?
Güncellemeler
1 yıl
Teşekkür ederim cevap veren herkese. Cidden çok iyi geldi cevaplarınız. Çok sağolun 💜💜
22 yaşında tıp fakültesine başlamak için çok mu geç?
Cevapla