25 yaşında eczacılık okumak için çok mu geç?

Merhabalar eczacılığı kazandım bu yıl ama babam karşı çıkıyor okumama hala, 25 yaşındayım şu an çalışıyorum, evlenip okusam sizce olur mu?
Sevgilim okul konusunda çok destek oluyor hatta evlenip oku hemen dedi ama ailem bu yaştan sonra okusan ne olur diyor kazandığım halde. sizce okumam için çok mu geç.
25 yaşında eczacılık okumak için çok mu geç?
Cevapla