ARKADAŞLAR ACİL YARDIM ETMENİZ LAZIM AİLEME SÖYLEYEMEM ÇOK KORKUYORUM?

Arkadaşlar, öncelikle merhaba. Ben bugun sabah bir ajansla görüşmeye gittim. Bana dijital bir sunum kartı hazırlayacakları bunun için de 200 tl istediklerini söylediler. Onlara para isteyen ajansların dolandırıcı olduklarını söylediğimde bunun oyunculuk icin gerektiğini sadece bir kere çıkartılacak bir dosya olduğunu belirttiler. Yanımda o kadar para olmadığını söyledim onlar da bugun cast direktörüyle görüşmesi oldugunu ve okeylemem gerektiğini söyledi. Yanımda olan miktarla kapora yatırıp paranın devamını ibandan atmam gerektiğini söylediler. Bir form doldurdum. Klasik bilgilerimin olduğu ve arkada sadece maddeler olan bir sayfa vardı. Sayfanın tamamını okudum o anlık bir sorun yoktu. Şu an korkudan mı bilmiyorum hatırlamıyorum. Arkadaşlar çok uzattım biliyorum ama kimsem yok soyleyecek ve her şeyi bilip öyle yanıt vermenizi istiyorum. İmzaladım, fotograflarım cekildi ve ordan cıktım. Cıkar cıkmaz içime öküz oturdu. Tekrar aradım onları. Olanları soyledim. Bana gelirken herhangi bir ucretten bahsedilmediğini ve dolandırıcı olup olmadıklarını nereden bilebileceğimi sordum. Bana bunun başlangıçta gerekli olduğunu soylediler yine. Ben de internetten baktım öyle bir şey olmadığını söyleyen bir videoya denk geldim. Çok sinirlendim ve onları geri aradım. Bu sefer çektikleri örnek dijital sunumları istedim ve tekrar sorumu yeniledim. "Bu kadar dolandırıcı ajans varken nasıl size güvenebilirim?" Onlar da bu durumdan kendilerinin de kotu etkilendiğini ve bana cast direktörüyle konuşup bir örnek atılacağı soylendi. Ama ordan çıktıktan sonra bana ne bir iban gönderildi ne de bir örnek. Umarım ikisi de gönderilmez çünkü çok pişman oldum ve iptal edlmesini istiyorum başlamadan. İşte sorum şu. Ben örnek sözleşmelere baktım benimki öyle uzun değildi. Bana ulaştıkları zaman bu işin başlamadan bitmesini istediğimi söylesem, paramın verdiğim kısmını istemeyeceğimi belirttiğim bir telefon konuşması yapsam olur mu? Tazminat isterler mi? Lütfen istemezler diyin arkadaşlar. Yarın sabah imzaladığım belgenin fotoğrafını da isteyecegim. Ya da beni aradıklarında nasıl konuşmalıyım? Arkadaşlar çok kötüyüm lütfen acil yardım edin.
Güncellemeler
+1 yıl
cevap veren herkese çok teşekkür ederim. sizce yarın gidip belgemi alıyım mı ve polise gidiyim mi
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar hallettim cevap veren herkese tesekkur ederim <3
ARKADAŞLAR ACİL YARDIM ETMENİZ LAZIM AİLEME SÖYLEYEMEM ÇOK KORKUYORUM?
Cevapla