Demet Akalın, 11-15 Nisan arasında yapılacak okul ara tatilini eleştirdi! Haklı mı?

Demet Akalın okullara verilen tatili eleştirdi bence bir anne olarak haklı ya.. Sonuçta bir düzen var ve bu düzen sürekli olarak bozuluyor gibi. Tabii çocuklar böyle düşünmüyordur. :D Siz ne düşünüyorsunuz?
Demet Akalın, 11-15 Nisan  arasında yapılacak okul ara tatilini eleştirdi! Haklı mı?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Demet Akalın, 11-15 Nisan arasında yapılacak okul ara tatilini eleştirdi! Haklı mı?
Cevapla