Eğitimden gram anlamayıp öğretmenlerin tatilini eleştiren tayfa hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hayır çok beğeniyorsa eğitim fakültesi orada gidip başvurabilir. Hem işine gelmiyor hem lafını ediyor. Herkes kendi işine mi baksa acaba? Başkasının işi, malı, mülkü, tatili vs hakkında konuşan insanlardan nefret ederim. Madem doktorların askerlerin milletvekillerinin maaşlarını da eleştirsinler. Kendileri o maaşı almıyor ya kıskançlıktan azalsın desinler bekliyorum. Ayrıca milletvekillerinin tatillerini de konuşsunlar. Adli tatilden de bahsetsinler. İmamlardan da konuşsunlar. Hatta Cumhurbaşkanıyla eşit maaş almayı talep etsinler bu her şeyi kendilerine hak gören tayfa. Belki dikkate alıp uygulayan olur :)
Eğitimden gram anlamayıp öğretmenlerin tatilini eleştiren tayfa hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla