Milli Eğitim Bakanı açıkladı: "Ara tatil yok, okullar 2 Temmuza kadar devam edecek!" Ne düşünüyorsunuz?

Şu anda CNN Türk'de Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk'u dinliyorum ve böyle bir açıklamada bulundu.

"Bu dönem ara tatil yapılacak mı?" sorusuna,
"Bu dönem sönestir tatiline zaten o ara tatil eklendi. Bu yüzden ara tatil yapılmayacak. Hatta bu sene yazın okulları 2 Temmuza kadar devam etmesini planlıyoruz." şeklinde bir açıklamada bulundu.

Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Milli Eğitim Bakanı açıkladı: Ara tatil yok, okullar 2 Temmuza kadar devam edecek! Ne düşünüyorsunuz?
Milli Eğitim Bakanı açıkladı: "Ara tatil yok, okullar 2 Temmuza kadar devam edecek!" Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla