Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin,, "Velilerden, öğrencilerden, öğretmenlerden öyle bir talep gelirse ara tatil konusuna bakarız, bu yılkini gördükten sonra değerlendirme yaparız." dedi. Ara tatil konusunda bu yıl görüldükten sonra bir değerlendirme yapılacağı kaydedildi.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Okullarda ara tatilin kaldırılması tartışılıyor! Sizce okullarda ara tatil uygulaması kaldırılmalı mı?
Yani bence de ara tatilin kaldırılması gerektiğini düşünüyorum bizim zamanımızda bir 15 tatil olurdu Bir de 3 ay tatil olurdu yok şimdi Kasım'da tatil aralıklı tatilde ocakta tatil yap ondan sonra öğretmenler de çok çalışıyoruz desin
Öncelikle 6 yaş 1 sınıf kalkmalı 6 yaşındaki çocuğa ağır ödevler verip Ondan özveri bekleyen milli eğitim bakanlığı Eskiye dönmeli çoğu insan göndermiyor zaten. 7 yaştan devam şahsen ben öyle yapacağım, Ara tatil kalkmamalı çocukların da dinlemeye İhtiyacı var asker mi bunlar nefes temi almasınlar Yine zırvalamışlar.
Benim çocuklar büyüdü. Kendileri evde kalabiliyor. Bu ara tatil keyifli bir dinlenme zamanı yaratıyor. Ancak her iki eş çalışırken çocuklar da küçükse mutlaka destek gerekiyor. Bu da ailelere külfet getirebiliyor.
Sözün özü, bence kalkmasın. Benim işime engel olmuyor
sanırım bu eğitim sistemindeki 500 üncü denemeleri falan. İşin ilginç tarafı çocukları laboratuvar faresi gibi olan ebeveynlerin hiçbir şekilde buna tepki vermiyor olması. Bir ara tayyibin torununa zor geldi diye bi sınavı kaldırmışlardı :D :D
Milli eğitim önce okullar da ki hijyen sorununu çözsün devlet okulları tam rezalet hastalık yuvası resmen ben ilkokul ortaokul devlet de okudum afedersiniz tuvalet pislik mevcut tatile gelirsem bence tatil olmalı
Bence kaldırılmamlı sonuçta herkesin kafa dinlemeye ihtiyacı var. Cumartesi pazar tatili göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor e bide yaz tatili ve ara tatil aileyle vakit geçirme veya tatil gibi aktivite insanı canlı tutar yani bende öyleydi en azından.
Eğitim sistemi çöp okullarda nasıl para kazanılır nasıl iş yapılır öğretilmiyor öğrettikleri şeyler hiçbir halta yaramıyor diplomalılara maaşlarını okumayan para baronlarından alıyor okullar tamamen zaman kaybı
Eğitim sistemi çok iyi ya tek sıkıntı ara tatil zaten 🙄
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
ara tatilden çok daha büyük sorunlar var. kalitesi yerlerde sürünen eğitim öğretim, malum siyasi parti propagandasının ilkokul seviyesine kadar inmesi, ilkokullara kadar sızan tarikatlar...
Bence kaldırılmamalı. Çocukların da dinlenmeye hakkı var.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ne yapacaklarını şaşırmış durumdalar bu tatil meselesine emek verdikleri kadar eğitim sistemine ve daha nasıl iyi verim kazanırız diye dusunselerdi keşke