Yani bunu uzatan biri olarak söylüyorum. Verdiğin emeğe, geçen zamana yazık. Son yıl zaten. Dişini sık olmadı yeni bir bölüm de okursun.(Bu arada mezun oldum.)
Ben sevdigim halde bıkıp birakacagim tutuyor sevmezse kesin birakirdim ama genelde keenddi aklimla hareket eederim baaskssiinin akliyla degil o yuzdenn yapmazdim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Kesinlikle evet! Sevmediğin bir bölüm veya işi sene kaybetmek mantığıyla bırakmamak kendine yapabileceğin en büyük haksızlık olur.
Bu çok doğru, teşekkür ederim🙏✨
Bir arkadaşım vardı. Teknik eğitim fakültesi elektronik öğetmenliğini son sınıfta bırakıp hukuk kazanmış ve oraya başlamıştı.
Ne güzel 🙏🙏✨
Son seneme kadar geldim, o kadar emek verdim. Niye bırakayım? Emeğime yazık değil mi diye düşünürdüm.
Evet bu da doğru🙏
Yani bunu uzatan biri olarak söylüyorum. Verdiğin emeğe, geçen zamana yazık. Son yıl zaten. Dişini sık olmadı yeni bir bölüm de okursun.(Bu arada mezun oldum.)
Evet emeğe çok yazık olur
Seneye bitirmeye çalışmak daha mantıklı gibi ondan sonrasına bakarım
Çok teşekkür ederim🌸
Rica ederim. 🌼
Evet bırakırım. Zorla sabretmek olmaz. Belki de 0 son sene başka güzellikler getirir. Adım atmadan bilemem
Çok doğru🙏✨
İnsan her zaman kendisi için iyi olanı yapmaz. Bazen en kötüsünü de yapar. Ancak denemekten korkma asla. Bazen kazanmak için kaybetmen gerekir.
Evet her zaman umutlu ve geniş açılı bakmak gerek sanırım
Çok haklısın teşekkür ederim 🍀
Rica ederim. 🙏
Son sene olmuş hayır bırakmam O kadar uğraşmışsın son seneye kadar gelmişsin yani azıcık daha dişini sık
Son olacak seneye ama haklısın sanırım yine de çok boğucu🙏✨
Dayan yani
İnşallahh🍀
Şimdi ne okuyosun diyecem tersleyeceksin. Eger iş garantili bir bölümse bırakmazdim herhalde.
Yok terslemem elbette. İş garantili bir meslek
Teşekkür ederim yorumun için🍀
Evet zaten o mesleği yapmayacaksam diplomasına da gerek yok derim bırakırım.
Sevmediğim bölümse gerek yok 😼
Haklısın😼😸
😼😸
yapanlar biliyorum, pişman olmadılar. Ama ben okulu bitirip yüksek lisansı sevdiğin bölümde yapmanı öneririm.
Teşekkür ederim✨
rica ederim.
Ben sevdigim halde bıkıp birakacagim tutuyor sevmezse kesin birakirdim ama genelde keenddi aklimla hareket eederim baaskssiinin akliyla degil o yuzdenn yapmazdim
İki senem var. Ama bırakmayacağım bitene kadar sabır...
birakmazdim okurdum sonra sevdigim bolumj kazanirdin
Bırakırım, kaldı ki sevmeden okuduğum bir bölümü ilk seneden sonra bırakmıştım..
Son senemdeysem geçen zamanıma yazık bırakmam. Yolun sonuna gelmişim ne de olsa..
Diplomaya karşıyım
Tüm bölümleri tek ders bırakıp ayrıldım
Yaşamıştım bunu bırakmadım devam ettim
Memnun musun
Değilim
Teşekkür ederim 🍀
Ricalar
Yapabilirim öyle dengesizlikler.
Bana da geliyorlar arada
Bitirir ikinci diploma yaparım karizması olur en azından
Aklın yeni mi basına geldi?
sevmesem de bitirir sonra hazırlanıp tekrar sınava girip istediğim bölüm için hazırlanırdım
Yalnızca seni ilgilendiren kısmına verdiğin cevap için teşekkürler.
Küstah bir cevap ama sevdim cevabınızı :)
Asla sevmediğim şeye devam etmem, etmedim.
O kadar emek vermişim bırakmazdım
Okumuşum madem kac sene son sene de bırakmam yani
Onca sene okumuşum son senesinde bırakmam
Son seneye kadar gelmişim okur bitirirdim
Bizzat kendim yaptım
Mutlu musun
Evet. Keşke daha önce bıraksaymışım diye pişman oldum
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bırakmazdım.
Hayır bırakmazdım.
Hayır bırakmam
Hayir
Hayır
Son seneyi de oku birak
Bırakmadim
Bitirmeye çalışırim.