The Book of M elimde ayylaarrdır, bitmiyor meymenetsiz ya. Konusu da güzel ama niyeyse devam ettiremiyorum içim kıyıldı. Yarıya geldim ama bıraksam mı kararsızım :(
Devam ettirmekte zorlandığınız kitabı yarıda bırakır mısınız?
Bırakmamak daha iyi. Çünkü güzel bulduğuna göre ilgini çekiyor. Zaman uyuşmazlığı varsa, kitaba ayırdığın süreyi kısaltırsan iyi olabilir. Başka güzel bir kitaptan ötürü olabiliyor bu yarım bırakmalar. Eğer durum buysa gün içinde iki kitaba da farklı zamanlar ayırabilirsin.
kitaba devam edebilmek için kitabın anlatımı güzel içindeki dili kolay yani bir sürü yabancı terim telaffuzu zor kelimeler olmaması konunun da akıcı olması şarttır
nasıl ki bir dizi bölümü bittiginde diğer bölüm merak ediliyorsa kitapta bu merağı vermelidir
ben bırakırım yani aslında pek kitap okumam ama film ve dizi içinde geçerlidir bu :D