Devam ettirmekte zorlandığınız kitabı yarıda bırakır mısınız?

The Book of M elimde ayylaarrdır, bitmiyor meymenetsiz ya. Konusu da güzel ama niyeyse devam ettiremiyorum içim kıyıldı. Yarıya geldim ama bıraksam mı kararsızım :(
Devam ettirmekte zorlandığınız kitabı yarıda bırakır mısınız?
Devam ettirmekte zorlandığınız kitabı yarıda bırakır mısınız?
Cevapla