27 yaşındayım, bir işte çalışmak için çok mu geç kaldım?

çok fazla aksilik yaşadım geç üniversiteye gittim sonra bitirdikten sonra iş aradığım zaman diploma aksiliği yüzünden teğet geçti. Zaman geçtikçe de tecrübe yok diye almadılar. KPSS desem ona imkan bulamıyorum hasta filan var. Yarın da bir başvuruya gideceğim yaşımdan ötürü alırlar mı ondan da emin değilim. Para kazanmak istiyorum ama torpil olmadan almıyorlar malum… ne yapacağımı bilmiyorum tam bir umutsuz vakayım
Güncellemeler
+1 yıl
İş başvurularımda ilk erkek bir ik’ya denk geldim mülakatsız hemen almaya yeltendi ama diplomam çıkmadığı için olmadı sonraki günlerde de durumu soruyordu.
Ama diğer yerlerde hep kadınlar vardı bana mı denk geliyordu bilmiyorum ama almamak için yemin içmiş gibiydiler. Özellikle evliliğe dair baya sorguya çekiyorlardı, adresi bahane ediyorlardı (20 dklık yol) insanlar çok değişik liyakata değil başka şeylere bakıyorlar
27 yaşındayım, bir işte çalışmak için çok mu geç kaldım?
Cevapla