22 yaşındayım, sizce iş hayatına çok mu geç kaldım?

Arkadaşlar 1.5 sene önce mezun oldum ben. 2 senelik sağlık okudum pandemi olduğu için hastanede çalışmak istemedim. Ama komşular falan işe girmedinmi vs diyor hatta yan komşu anneme yaşı geçiyor böyle tarzında konuşurken duydum üzüldüm. 22 yaşındayım her yere basvurdum daha cevap yok markete falan da girmek istemiyorum. Sizce çok mu geç kaldım?
22 yaşındayım, sizce iş hayatına çok mu geç kaldım?
Cevapla