Hic kasiyer olarak çalıştınız mı ve kasiyer olarak çalışınca kasadan artı cıktı mı ve vicdan azabı çektiniz mi?

Cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
Hic kasiyer olarak çalıştınız mı ve kasiyer olarak çalışınca kasadan artı cıktı mı ve vicdan azabı çektiniz mi?
Cevapla