Her Allahin günü hata yaptığınız bir yerde çalıştınız mi?

Ben yofun baskı ve stres altında çalışamıyorum, AP tallasiyorum. Bununda örneğini en son girdiğim iş yerinde gördüm. 3 yıl calistim 3 yılın her günü mü hata yapar bir insan.. referanslı girdiğim ve gayretli olduğum için cikarilmadim. Ama illallah gelmisti bana bile.. surekli hakkımda dedikodu yapiliyordu ztn, hiçbiri vana samimi davranmıyordu. Arka kapılarda iş cevriliyordu. Ya çıkarın ya farklı bir departmana gönderin YOK..

sonunda muratlarina erdiler ama ben istifa ettim çıktım. Çünkü benden sonra girenler bile bana saygısızlık yapmaya başlamıştı.

Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Güncellemeler
+1 yıl
1111
Her Allahin günü hata yaptığınız bir yerde çalıştınız mi?
Cevapla