İşe girdiğinizde asılan kişi sizi işten çıkardı mı?

Merhaba iyi geceler. Benim sigortacılık sertifikam vardı. Babamın kasko yaptırdığı bir firmaya benden için söyledi. Onlarda gelsin hem tanışalım hem de işi öğretiriz demişler. Gittim tanıştım. Patron yanındaki erkek eleman benle birlikte 3 kişiydik. Patron yurt dışına gitti ilk gün. Biz ikimiz kaldık erkek personelle. Sabah gelirken 2 tane açma 2 tane simit getirip benim masamın üzerine koyuyor ye diye. Bilgisayarda YouTube’dan istediğim müzikleri açıyor. İstek parçanızı alalım diyor. Tek gün poliçeleri işletmeyi gösterdi bana. Onda da yanlışım çıktı. İlk gün kim neyi öğrenmiş ki. Sonra öğle molasında istersen çıkma diyor bana. Moladan sonra nereye gittin diyor. Ben çöp dökmeye giderken arkamdan kapıyı örtüyor. Çikolata alıp önüme koyuyor. Bana kahve yapıyor. Soru yağmuruna tuttu beni. İşte evlenmeyi düşünüyor musun? İşye ayrı eve çıkmayı düşünüyor musun gibi. Sonra beni patrona şikayet etmiş. Patron arıyor beni işte gördüğünüz yoğunluğu. Bu yoğunlukta size iş öğretecek değiliz diyor. Klavyem yavaşmış. Ben şoke oldum arkadaşlar. Çok üzüldüm. Yanımdaki erkek personel bana sessiz sakin misin hep böyle diyordu. Yani ben orada onunla sanki sohbet etmemi bekledi. İş hayatıyla özel hayatı birbirine karıştırıp beni patrona şikayet etti. Engelledim numarasını telimden.

İşe girdiğinizde asılan kişi sizi işten çıkardı mı?
Cevapla