Hiç işten kovuldunuz mu ya da patronunuz tarafından mobinge ugradınız mı?

Ben cagrı merkezinde yapamadım işten cıkarıldım telefondan satış yapmamızı istediler satış başına prim alınacaktı ben ilk gün telefonda heyecanlandım konuşamadım kadın beni işten çıkardı ondan sonra işkura başvurdum orada bir kaç iş ilanını aradım biri ile anlaştık yüzyüze görüştük beş gün calıştiim beş günün sonunda beni işten çıkardı benden üç tane iş yapmamı istedi bende yapamadım temizlik çay kahve sekreterlik yapmamı istedi yetiştiremedim iş yerindeki performansımı beğenmedikleri için beni işten çıkardılar

Hiç işten kovuldunuz mu ya da patronunuz tarafından mobinge ugradınız mı?
Cevapla