Staj yapıyorum ve maaşım 760 TL! Buna rağmen ailem eve destek olmamı istiyor. Nasıl yetireceğim?

Arkadaşlar merhaba , ben staj yapıyorum ve aylık 760 tl para alıyorum babamda bana evede katkın olsun her ay et vs şeyler al diyor sizce bu yanlış mı? Arkadaşlarımda görmüyorum ama ailem bana böyle diyor 3 aydır staj yaptım ve 3 aydır da yaklaşık 100 tl kıyma kuşbaşı vs aldım bunu her ay istiyolar benden?
Staj yapıyorum ve maaşım 760 TL! Buna rağmen ailem eve destek olmamı istiyor. Nasıl yetireceğim?
Cevapla