Ders çalışırken aklıma gelen olumsuzluktan nasıl kurtulurum?

Özellikle kendi hayatıma odaklanmak isterken gördüğüm kötülükler ugradığım haksızlıklar aklıma geldikçe o işten soğuyorum. Bilinçaltı olayını pozitifleştiremiyorum. Pozitif düşünmeye başladığımdada kendimi kandırdığımı düşünüyorum. Tabi bir de sürekli hangi muameleye ugrarsam uğrayın yinede iyi bir insan olarak kötülüğe dahi iyilikle karşılık vermem gerekiyormuş gibi hissediyorum. O bana yaptı ben de ona yapacağım duygusunu kendime oturtamiyorum.
Ders çalışırken aklıma gelen olumsuzluktan nasıl kurtulurum?
Cevapla