Fizik öğretmeniyim, atanamadım polis oldum. Şimdi polisliği de bıraktım, ben ne yapacağım?

Arkadaşlar benim durumum biraz karışık ben aslında fizik öğretmeniyim daha sonra atanamadım birde masa başında beyaz önlük giyip çalışmak bana göre değil gibi hissettim birazda hiperaktif biriyim bu sebepten dolayı polis oldum daha sonra polislik yaptım ve polisliğin bayanlara uygun olmadığını benim yapamayacağımı anladım istifa ettim şu an ne yapıcam bilmiyorum polislikten istifa ettiğime gram pişman değilim iyi ki etmişim iğrenç bir meslek sürekli üniforma giyip işe gitmek istediğim gibi giyinememek özgürlüğüm kısıtlandı aslında havası civasi olan bir meslek ama mutsuzdum sizce şu an napmalıyım
Fizik öğretmeniyim, atanamadım polis oldum. Şimdi polisliği de bıraktım, ben ne yapacağım?
Cevapla