Kızlar Bir Adım Öne Tıp 5. sınıfım ama doktor olmak istemiyorum, hastaneleri hiç sevmiyorum. Çok mu geç kaldım? (Sayfa 2) Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 42 Yapay Zekaya Sor Tıp 5. sınıfım ama doktor olmak istemiyorum, hastaneleri hiç sevmiyorum. Çok mu geç kaldım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
JackRocker Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1b cevap paylaştı. O kadar gitmişsin diplomanı al 0 0 Yorumla
Engin_akkurt Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 92% +1 yıl Bence bırakma güzel para var 🤓 0 4 Yorumla Engin_akkurt +1 yıl Cerrah bi meme büyütüyo 15.000tl güzel para Yorumla Tuanaünsaldksl +1 yıl Bu kadar geri kafalı olmasan mı acaba Yorumla Engin_akkurt +1 yıl @Tuanaünsaldksl 😅😅😅🤤 Yorumla Engin_akkurt +1 yıl @Tuanaünsaldksl senin kadar ileri kafalı olamadım 😔 Yorumla
TarkanBatur Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 49% +1 yıl Saçmalama yolun başındasın bırak evlen kenks 0 0 Yorumla
minikkladyy Takip Et Master Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı. 5 yıldır hiç mi dusunemedin 0 0 Yorumla
sarıkardanadam Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 91% +1 yıl Sevmediğin bölümü okumuşsun bu çok yanlış 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Fabrikalarda felan ya da kurumsla şirketlerde çalışabiliyorsunuz diye biliyorum orada çalışırsın 0 0 Yorumla
Neveaşıkbiri Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 786 cevap paylaştı. Yok abla ise basladiktan 20 sene sonra deseydin🙄 0 0 Yorumla
_____tuğçe_____ Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 77% +1 yıl Aklın neredeydi dalga geçiyorsun resmen 0 0 Yorumla
ebru_çitlenbik Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 32% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 894 cevap paylaştı. Aile Hekimi olursun sende 0 0 Yorumla
gencistanbul30 Takip Et Xper 7 Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Sakın bırakma. Bitir hayırlısıyla 0 0 Yorumla
BankerB Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 718 cevap paylaştı. Bence önce bitir sonra karar ver 1 0 Yorumla
Frannkenstein Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Neden okudun şimdiye kadar. Geçen zamanına yazık. 0 0 Yorumla
magnumelegant Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Ben 4 yılın sonunda bıraktım iyi ki bırakmışım 0 0 Yorumla
1kulll Takip Et Xper 4 Yaş: 46 +1 yıl Bu saatten sonra aileni bile ikna edemezsin 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yo onlar istersem bırakabileceğimi söylüyor Yorumla 1kulll +1 yıl Vay be... ☺ Yorumla
TeslaDaVinci Takip Et Guru Yaş: 49 , eic 97% +1 yıl Ne olmak istiyorsun? 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Evde boş oturmak Yorumla içinizden_biri_23 +1 yıl Şaka mısın sen? Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Sonunu iyi gormuyorum. En iyi ihtimal sana bakacak bir kaz bulman olur. Yorumla
ıslakhavlu56 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl sg ln yalancı 3te 4 te ne olduğunu anlamadın mı 0 0 Yorumla
dunyadelikanlisi Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Ne olacak memelerini mi kullanacan 0 9 Yorumla cruella33 +1 yıl Bakıyım mantık varmıymış, yokmuş Yorumla dunyadelikanlisi +1 yıl Bakım meme varmış mi yokmus Yorumla cruella33 +1 yıl Sende kısaymış Yorumla dunyadelikanlisi +1 yıl Olsun buyuturuz Yorumla cruella33 +1 yıl bu yaştan sonra biraz zor olur Yorumla dunyadelikanlisi +1 yıl Neden Yorumla cruella33 +1 yıl yaşından dolayı Yorumla dunyadelikanlisi +1 yıl Yasin kaç ki Yorumla cruella33 +1 yıl ya offf salla ya Yorumla
xsarinx Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı. Devam et 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Önce bitir sonra karar verirsin.
Uzmanlık alıp kaç ülkeden
O kadar gitmişsin diplomanı al
Yurt dışı düşün bence.
Bence bırakma güzel para var 🤓
Cerrah bi meme büyütüyo 15.000tl güzel para
Bu kadar geri kafalı olmasan mı acaba
@Tuanaünsaldksl 😅😅😅🤤
@Tuanaünsaldksl senin kadar ileri kafalı olamadım 😔
Saçmalama yolun başındasın bırak evlen kenks
5 yıldır hiç mi dusunemedin
Hayır vazgeçebilirsin
Evet sağlık ocağında calısırsın
Sevmediğin bölümü okumuşsun bu çok yanlış
Fabrikalarda felan ya da kurumsla şirketlerde çalışabiliyorsunuz diye biliyorum orada çalışırsın
Yok abla ise basladiktan 20 sene sonra deseydin🙄
1 senen kalmış bence bitirmelisin
ey türk titre ve kendine gel :P
gel asker ol ya da polis. boş ver
Aklın neredeydi dalga geçiyorsun resmen
Aile Hekimi olursun sende
Mesleğe başlamadan daha dur bakalım...
Allah senin gibi beyinsizlere tip kazandirmayi nasip etmesin
Daha erken, seneye bırak.
Sakın bırakma. Bitir hayırlısıyla
Iyi tarafından bak birde çok geç kalmışsın.
Bence önce bitir sonra karar ver
Zamanla uyum sağlarsın alışırsın
bence bitirin..
yapmasanızda olur..
Ohooo niye seçiyorsun o zaman
özel acarsin okdr okudun sonun galdin
İsminin baş harfi ç mi
Neden okudun şimdiye kadar. Geçen zamanına yazık.
Ben devralabilirim kaldığın yerden
Ben 4 yılın sonunda bıraktım iyi ki bırakmışım
Haliyle biraz geç kalmışsın evet
bırak sevmiyorsan zorla yapacak halin yok
Bu saatten sonra aileni bile ikna edemezsin
Yo onlar istersem bırakabileceğimi söylüyor
Vay be... ☺
Ne olmak istiyorsun?
Evde boş oturmak
Şaka mısın sen?
Sonunu iyi gormuyorum. En iyi ihtimal sana bakacak bir kaz bulman olur.
Gulsemmi aglasammi bilemedim😅😅😔
parayı bulunca seversin
biraz dişini sıkıp özel muayahane açarsın
boş ver Aile hekimi ol geç
Cok erken karar vermissin knk nasi yaptin bunu
Once okulunu bitir :))
Şaka mısın
sg ln yalancı 3te 4 te ne olduğunu anlamadın mı
Aynen
yaş kaç şu anda?
Ne olacak memelerini mi kullanacan
Bakıyım mantık varmıymış, yokmuş
Bakım meme varmış mi yokmus
Sende kısaymış
Olsun buyuturuz
bu yaştan sonra biraz zor olur
Neden
yaşından dolayı
Yasin kaç ki
ya offf salla ya
Bitir sonra karar ver
Allah sizin gibiler veriyor
Devam et
😊😊😊😊Sanki
Gel evlenelim
Niye seçtin?
Hademe ol
Baya geç kalmışsın