Memurlara neden fakir gözüyle bakıyorlar? Memurlar o kadar az mı kazanıyor?

Memurlara bile fakir gözüyle bakıyorlarsa asgari ücretle çalışanlar ölsün 😂 diziler de bile memur maaşını ve memurları küçümsüyorlar memur çocuğu deyince herkes fakir gözüyle bakıyor benim çok garibime gidiyor ya
Memurlara neden fakir gözüyle bakıyorlar? Memurlar o kadar az mı kazanıyor?
Cevapla