İşyerim batmak üzere kafayı yiyeceğim ne yapmaliyim?

Merhaba , İstanbul da bir klinigim var. 6 aydir kıt kanaat zar zor giderleri denklestire denlestire çok şükür biraz da kazana kazana gidiyoruz. Ama pandemi bizi cok etkiledi. Gecen ay giderleru karşılaşmadım bu ay da kapı bile çalmıyor. Uzmanim onca sene okudum, bu isyerini kurmak için çok çabaladım. Ama. olmuyor ve ben delirmek üzereyim ne yapmalıyım ne yapacağım hiç bir fikrim. yok
İşyerim batmak üzere kafayı yiyeceğim ne yapmaliyim?
Cevapla