İşsizim ve kafayı yemek üzereyim, ne yapabilirim?

Özel bir kurumda İngilizce öğretmenliği yapıyorum ama 2 ay içinde anlaşmam biticek birikim yapamıyorum 3 bin anca alıyorum ve kyk kredi ödemem basladı, ev kiramı yetiştiremiyorum ailem bana destek olamıyor, çıkmazdayım o kadar daralıyorum ki kendime zarar verme noktasına gelmekten korkuyorum, öğretmenlik bana hiçbir şey katmıyor bunun dışında ne yapabilirim diye düşünüyorum, iş konusunda tavsiyelerinizi almak istiyorum, gerekirse İstanbul'a da giderim bana fırsat sunacaksa eğer
İşsizim ve kafayı yemek üzereyim, ne yapabilirim?
Cevapla