• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Aşı olmayanların kampüslere alınmayacağı iddiası gündemde! Aşısız öğrenciler kampüse alınmalı mı? (Sayfa 2)

ksAnket a
ksAnket Takip Et
Xper 7 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
126
Yapay Zekaya Sor
Aşı olmayanların kampüslere alınmayacağı iddiası gündemde! Aşısız öğrenciler kampüse alınmalı mı?
Cevapla
Kamp Soruları Üniversite Soruları Sosyal Medya Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

88

Cevap

128

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • hayallerimöldü
    hayallerimöldü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 91%
    +1 yıl

    Hani nerede özgürlük istemiyorum aşı olmayı neyin dayatması bu

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Aşı bu kadar koruyucuysa neden korkuyorlar? Aşı olana zarar gelmez desinler çıksınlar işin içinden. Hem aşı olucam hem de aşısız bana virüs taşıyabilecek.. saçmalık

    3
    0 Yorumla
  • Hayalperest7898
    Hayalperest7898 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 75%
    +1 yıl

    Herkes keyfinden aşı olmuyor. Tabiki de girmemeli. Biz oluyorsak onlar da olmalı bizimde tercihlerimjz olmamaktan yana ama mecbur sağlık için

    1
    0 Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 885 cevap paylaştı.

    böylesine mecbur bırakıldığımız için bir art niyet arıyorum

    6
    0 Yorumla
  • dogan22
    dogan22 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 544 cevap paylaştı.

    Bu kış aşı olmayanlar yüzünden (delta varyandı)
    Yine kapanmalar başladı mı o vakit görürüm ben Aşı karşıtlarını..

    2
    0 Yorumla
  • gozdegibibisey
    gozdegibibisey Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 82%
    +1 yıl

    İyide aşı olanlarda korona oluyor bu çok saçma bence

    2
    0 Yorumla
  • Kimbukimberly
    Kimbukimberly Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 49%
    +1 yıl

    Aşı olmak kişinin kendi tercihi olduğu için kampüse girmeliler.

    2
    0 Yorumla
  • Alarasmin
    Alarasmin Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 67%
    +1 yıl

    Ben niye aşı oluyorum ozaman herkes aşı olmak zorunda

    2
    1 Yorumla
    • BiKarameL
      BiKarameL
      +1 yıl

      Yav olma? Sana biz mi ol dedik. Sen oluyorsun diye biz niye olmak zorundayız? Biz sana olma diyor muyuz? Olup olmaman bizi ilgilendirmez kendi hayatın kendi kararların. Ve saygı duyuyoruz. Sende saygı duymak zorundasın bencillik yapma.

      Yorumla
  • BlackSpace8
    BlackSpace8 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 51%
    +1 yıl

    Bedenim üzerinde tamamlanmamış bir şeyi uygulatmak istemiyorum. Devlet buna zorlayamaz ama baskı yapacağı kesin.

    0
    0 Yorumla
  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu yapılan zorbalıktan başka bişey değildir. Kişi aşı olup olmamakta özgürdür. Bu yüzden eğitim hakkı elinden alınamaz veya kısıtlanamaz.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    2 doz aşı korudu diyelim sende aşı olmadın karşısın ve yine senin gibi aşı karşıtı bi bireyden virüsü kapıp evine götürüp ailenden birinin bu virüsle ölümüne neden olursan o zaman da hala aşıya karşı olacak mısın?

    0
    0 Yorumla
  • realistico_
    realistico_ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 33%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Bir damacana su firması da aşı olmayan personelin iş akdinin feshedileceğini açıklamış. Sağlık herşeyden önemli.

    0
    0 Yorumla
  • VesSelamTR
    VesSelamTR Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Saçmalık! Kimse mecbur değil devlet zorunlu kılıyor aşı olmayanlar şuraya felan giremez diyorlar ama devlet kaybeder millet avmye girmezse bankaya girmezse oraya girmezse ekonomi batar

    0
    0 Yorumla
  • Psişik_Kedicik2834
    Psişik_Kedicik2834 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 71%
    +1 yıl

    aşı olmamak tercih falan değil a q herkes sağlığının yerinde olması için olmalı ama olmayanlar alınmasın demek ne ya herkes kafayı yemiş!

    0
    0 Yorumla
  • bebek97
    bebek97 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    Gittiğim yerler bilindik öyle bir şey isteyeceklerini düşünmüyorum bilmediğim yere gitmem zaten o yüzden aşı vurulmıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizemlikulanıcıhasz
    Gizemlikulanıcıhasz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bu ne sacmalık bide zorunlu değil dersiniz eyer sırf aşı olmadım diye kampüse giremiyosam bu aşı olmaya mecbur edilme zorlanma yani zorunlu ayapmadır insanları bu şekilde aşı olmaya mecbur etmeye hakınız yok alahınızdan bulun böyle bişey yaparsanız

    3
    0 Yorumla
  • Elisolder
    Elisolder Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Aşı yaptıranlar niye bu kadar tedirgin oluyor size nasılsa bulaşmaz hastalık 😂

    4
    5 Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      Hiç araştırmadın dimi?

      Yorumla
    • Elisolder
      Elisolder
      +1 yıl

      Nerden bu kanıya vardın Bu kadar yaygaraya gerek yok demek istediğimiz bu Aşının hastalıktan tamamen koruduğuna ve yan etki göstermeyeceğine dair garanti vermiyorlar insanlara, Hiç bir sorumluluğu da üstlenmeyecekler oldu başka 🤣

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      Şöyle aktarayım, öncelikle hiç bir tadevinin kesin bir etkisi yoktur. Ağrı kesici gibi basit birşey aldığın halde baş ağrının geçmediği olmadımı hiç? Basit bir aspirinin bile yan etkisi vardır. Bitki çayları bile istenmeyen etkiler yaratabilir vucud da..

      Bu aşıya gelirsek konu senin hasta olman ya da ölmen değil. Bünyesi düşük ya da zayıf kişilere bunu bulaştırabilecek bir taşıyıcı olabilmen..
      Aşı olanlar neden korkuyor madem hasta olmuyorsunuz demene verdiğim cevapsa şu, bu bir virüs, yani kökü kazınmadıkça devamlı mutasyon geçirecek. Ne kadar az kişide olursa ne kadar çok kişi bağışıklığa sahip olursa mutasyon olma riski okadar azalıyor. Çünkü mutasyona uğradığı zaman oluşan yeni virüsün değişen kısımlarına göre aşı ya tamamen etkisiz ya da çok az etkili oluyor.. Kısaca aşı yaptırmamak tabiki özgürlüğüdür kişinin, ama topluma karışmış bir şekilde yaşıyorsan sen hiç etkilenmiyorken bile başka birinin belkide çok sevdiğin birinin ölmesine çok acı çekmesine sebep olabilirsin.. Aşı yaptırmak bir insanlığa karşı bir görevdir.

      Yorumla
    • Elisolder
      Elisolder
      +1 yıl

      Teşekkür ederim ayrıntılı yorumun için Aşı olmak isteyen illaki olsun lakin insanlara kısıtlamalarla dayatma yapılması son derece yanlış ve gerçekten virüsü ortadan kaldırmak isteselerdi Alınacak önlemler denetlemeler daha sıkı olurdu

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      Bir çok sıkı önlem alındı aslında tüm dünyada olduğu gibi Türkiye de aynı şekilde. Ama sokağa çıkma yasağı oldu zamanlarda milletin neler yaptığını gördük, apartman oturmalarına gitmeler, sokakta polis gelince kaçmalar. Bir kere bizde karşılaşınca öpüşmek gibi bir huy var.. Ben rusyada yaşıyorum, burada yönetim çok farklı burdada sıkı önlemler alındı ama ruslar virüsü alkolle yeneceklerini sanıyor :) abim almanyada yaşıyor, ordada aynı şekilde insanlar cidden mesafeli kimse kimseyi değil öpmek kapının kolunu bile tutmuyor dirsekle vs açıyorlar. Devamlı bir sağlık hizmeti dönüyor. Ama olay herzman kişinin kendisinde bitiyor..

      Polise yakalanmadan sokakta gezme macerası diye videolar atan bir toplumuz malesef..

      Yorumla
  • _blacckkk
    _blacckkk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tabii ki alınmalı bu nasıl bi cehalet nasıl bir bilgisizlik. Mecburiyet diye bir şey söz konusu olamaz. İsteyen olur istemeyen mecbur bırakılamaz. Sonuçta aşı olunduğunda da taşıyıcı ve bulaştırıcı olabilirsin.

    3
    0 Yorumla
  • 1_neese
    1_neese Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Sacma bi karar olmus kişinin kendi iradesi isteyen olur isteyen olmaz, böyle bi şart koşmamalılar

    1
    0 Yorumla
  • LeydiStark
    LeydiStark Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 342 cevap paylaştı.

    İnsan haklarına aykırı. Kobay olmak zorunda değil kimse.

    1
    0 Yorumla
  • UniversalSoldier
    UniversalSoldier Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Bu nasıl iş yaa. Resmen irademiz dışında olmaya mecbur ediyorlar

    1
    0 Yorumla
  • sezzy
    sezzy Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 83%
    +1 yıl

    bence aşısını olmalı herkes ne kendini ne de karşı tarafı riske atmaya ne gerek var ki.

    1
    0 Yorumla
  • Sessizadam4
    Sessizadam4 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 43%
    +1 yıl

    Aşı olanlarla aşı olmayanları ayırsınlar en mantıklısı 😏

    1
    0 Yorumla
  • postmodernpokemon
    postmodernpokemon Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl

    Tamam aşı olmalı herkes ama bu izole etme işini sevmedim ben.

    1
    0 Yorumla
  • Asillaaaa
    Asillaaaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Nefret ettiyor ülke başındakiler. Aşıyı vurulmayıp üniversiteye gitmekten vazgeçen çok insan olacak. Halkı cahil bırakıyorsunuz. Bu ülke gelişmez. Başka hiçbir yerde böyle bir zorunluluk yok. Herşeyi ellerine yüzüne bulaştırdılar.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yarın bir gün o aşı olanları okulda görmediğiniz zaman aşı olmayanlar gülerek okuyacak bu haberleri 😂

    2
    0 Yorumla
  • Makınelıtufek
    Makınelıtufek Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Kesnlıkle herkes aşı olmalı dunya faydasını goruyor aşının

    0
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    bu kafa yapısında olan üniversiteye gitmeyelim evde internetten bişeyler öğreniriz daha iyi bence

    0
    0 Yorumla
  • jeliiboncuk
    jeliiboncuk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Aşı olmak kişisel Bir tercih aksi halde kişisel iradeye saygısızlık olur. Zorunlu tercih meselesi 😏

    0
    0 Yorumla
  • selenatorsari
    selenatorsari Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 56%
    +1 yıl

    Of bı girebilsem sonrasına bakarım :') alacağın olsun osym

    0
    0 Yorumla
  • Simple_man30
    Simple_man30 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 64%
    +1 yıl

    İstesen de, istemesen de aşı yapacaklar. Ok, yaydan fırlamış, geri döndürme imkanın var mı?

    0
    0 Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 357 cevap paylaştı.

    Hes kodu yerine aşı kartı sorgulaması yapılacak artık heryerde..

    0
    0 Yorumla
  • HappyHalloween
    HappyHalloween Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 55%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 685 cevap paylaştı.

    Almasınlar işime gelir, ben online eğitimden gayet mutluyum.

    0
    1 Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      Koyun can derdinde kasap et 😂

      Yorumla
  • bilmütercim
    bilmütercim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 83%
    +1 yıl

    Bünyesi virüse dirençsiz birçok öğrenci var onların hayatını riske atmamalılar.

    0
    3 Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Aşı olan kişinin de olmayan kişinin de taşıyıcılık oranı aynı. Yani benim aşı olmam başkasının hasta olmasını etkilemeyecek. Bünyesi zayıf olan isterse aşı olmakta özgür zaten.

      Yorumla
    • bilmütercim
      bilmütercim
      +1 yıl

      @LimonluPastanınHüznü herkesin aşı olması lazım ki bu artık zararsız bir virüs olarak kalsın

      Yorumla
    • Asillaaaa
      Asillaaaa
      +1 yıl

      Aşı olsanda virüs kapacaksin.

      Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Cak cek ile haber olmaz
    Ortalığı kiskirtmayin
    O gün gelsin görürüz ne olacağını...

    0
    0 Yorumla
  • Applefanboy
    Applefanboy Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 91%
    +1 yıl

    :D Avrupa’da her yerde. Aşısız insanlara kısıtlamalar koyuluyor..

    0
    0 Yorumla
  • Coiffeur34
    Coiffeur34 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Gerekli açıklamayı bi'bilen yapmış ve katılıyorum aynen

    0
    0 Yorumla
  • azbuka
    azbuka Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 55%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 442 cevap paylaştı.

    Alınmamalı. Aşı olmak keyfi bir karar değil bir mecburiyet.

    0
    0 Yorumla
  • SomurtkanŞirin-2
    SomurtkanŞirin-2 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben aşılardan ve kampüslerden de sorgulanamaz derecede nefret ediyorum nefffreeeeett.

    0
    0 Yorumla
  • Biröylebirböyle__
    Biröylebirböyle__ Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 70%
    +1 yıl

    Öyle bir sey olacağini sanmiyorum şu an aşısızlara hiç bir kısıtlama gelmedi

    0
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    bence olmadan alınmamalı bu daha mantıklı korona genç yaşlı dinlemiyor

    0
    0 Yorumla
  • YalvarBarışalım
    YalvarBarışalım Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Güzel ülkemi ne hale getirdiniz yazık size yazıkk, tam bir saçmalık..

    0
    0 Yorumla
  • Serein
    Serein Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Şu anda tercihe bağlı ama ilerde zorunlu olacak bence sadece üni için değil.

    0
    0 Yorumla
  • AtLaS_006
    AtLaS_006 Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    Aşı salgin doneminde salgını durdurmak ve bireysel olarak bakılmamalı olaya toplum sağlığı daha önemli olunucak O'aşı care yok kendi ve sevdiklerinin sağlığı için

    0
    0 Yorumla
  • Uzuncocukyollarda
    Uzuncocukyollarda Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Para verecegi yerde kampusemi almiyolar a1 cocuklari

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Alınmamalı... Bu insancıkların zırcehaleti yüzünden diğerlerinin canı tehlikeye atılamaz. Aşı yaptırın diyen bilime güvenmeyen insanların bilimin üretildiği üniversitelerde ne işi var?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Aşıya insanları itmek için bir de bunu yaptılar aşı olanlar da korona oluyor arkadaşlar akrabam aşı oldu sonrasında korona da oldu.

    1
    0 Yorumla
  • Rayan2
    Rayan2 Takip Et
    Master Yaş: 50
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Aşı olunmalı mutlaka. Aşı olmayan üniversiteye girmemeli.

    0
    0 Yorumla
  • erdsfds
    erdsfds Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    aşının uzun vadede ne gibi sorunlar oluşturacağını bilmiyorum o yüzden aşı olmayacağım bu 2 sene içerisinde korona olmadım korona olanlarda tedbirsiz kişilerdi

    2
    1 Yorumla
    • Enes____
      Enes____
      +1 yıl

      Gayet tedbirli bir kişi olarak 9 ay önce atlattım ve şuandada corana aşılarını oldum dediğin gibi gelecekte sorun yaratabilecek bir sorun yok, internette yok o olacak bu olacak diyenlerin hiçbirinin aslı yok, ne bilimsel birşey söylüyorlar nede mantıklı bişey

      Yorumla
  • Melisasahin35
    Melisasahin35 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yani bence aşı olmamak çok saçma neye göre olmuyorsun ki laboratuvar ortamında araştırma mı yaptın ben şahsen oldum bilim insanlarindan daha iyi bilecek degiliz bence

    2
    0 Yorumla
  • Nükleerteori
    Nükleerteori Takip Et
    Mentor Yaş: 32
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    Welcome to Faşizm

    Hâlâ "Ben özgürüm"cüler burada mı?

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Aşı olmak kişinin kendi tercihi olduğu için kampüse girmeliler

    4
    0 Yorumla
  • sosyopatadam1903
    sosyopatadam1903 Takip Et
    Yoda Yaş: 26
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 309 cevap paylaştı.

    Bence mantıklı bir karar olmaz çünkü bunu zorunlu tutmak şey demek olur devlet için , ilerde aşının sebep olabileceği herhangi bir yan etkinin sorumlusu biziz (aşının yan etkisi olduğunu söylemiorum)

    0
    0 Yorumla
  • _Laura
    _Laura Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Aşı hakkında çoğu kişinin kafasında soru işaretleri var ve bu yüzden güvenemiyorlar dolayısıyla aşı olmak istemeyenler maske takmaya devam etmeli bence.

    1
    0 Yorumla
  • lokomotif-portakal
    lokomotif-portakal Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Yani kaçarı yok o aşıyı her kesime vurmayı hedefliyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    bence alınmamalı..
    en nihayetinde diğer insanları da tehdit ediyor sağlık problemi..

    0
    0 Yorumla
  • CZ-support
    CZ-support Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Aşı da ne var bilmiyoruz bu yüzden yaptırmayan kitle var ve illa olmaları için onlara böyle yaptırımlar göz dağı vermeler hiç doğru değil.

    2
    0 Yorumla
  • İsimsizbiri0101
    İsimsizbiri0101 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Valla isteyen aşi olur isteyen olmaz kimse zorlayamaz ve boyle zorlayici etkenler yapilamaz tamamen zor kullanmadir bu belki adam olmak istemiuor.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Alınmamali. Bu arada online eğitim seneye olmayacak mi yüz yüze mi artık eğitim?

    0
    0 Yorumla
  • Scorpiowomen
    Scorpiowomen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    Çok karmaşık bir durum. Bir yandan insan haklarına aykırı bir işlem kampüse almamak. Ama diğer taraftan başka kişilerin sağlığını tehlikeye atma durmu söz konusu. Gerçekten çok zor

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (96)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Anketler > Aşı olmayanların kampüslere alınmayacağı iddiası gündemde! Aşısız öğrenciler kampüse alınmalı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversitelere aşısız olanlar alınır mı? 17 cevap verildi
Aşı olmayanlar üniversiteye giremeyecek mi? 7 cevap verildi
DPÜ Rektörü Kazım Uysal, ''Aşı olmadığı için kimse eğitim hakkından mahrum bırakılamaz'' dedi.... 54 cevap verildi
Üniversite öğrencisine aşı zorunlu mu? 10 cevap verildi
Üniversitelerde aşı zorunlu mu? 9 cevap verildi
Aşısız üniversite öğrencileri PCR testi ile kampüslere alınacak. Bu testi yaptırmadan hiçbir... 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨