AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
Alınmasın tabi hatta otobüse dahi binmesin abi bana bulaştırmasın belki taşıyıcı
Aşı olmayanı okula avmye resmi yerlere vs almayın. Bunların yüzünden salgın bitmiyor
Sen aşı oldun mu?
@founderofwhat evet
Bakalım ilerideki 10 yıl içerisinde ne yaşacaksın
Yoo ne alaka aşı korona kapmaya engel değil aşı olunca korıona kapmıyorsun diye bir şey yok
@founderofwhat evet 10 yıl içinde birşey olmasa haber versin mx
@firdevs_13 Arkadaşım cahil misiniz? Aşı elbette covid geçirmeyi engellemez. Ama aşı olmadığı taktirde bir çok insanın hastalığı ağır geçirme ihtimali ve dolaylı olarak virüsün sık sık yeni mutasyonlara uğrama ihtimali var. Farkında mısın
@founderofwhat 10 yıl değil 2 3 sene içinde olacak bunun haberini şimdiden vermeye başladılar
@Kamelyalikadin09 saçmalayın durun
Aşı olmak hastalık için taşıyıcı olmaya engel değil. Yani sen aşı oldun diye rahat rahat gezip yine de evine gittiğinde ailene hastalık bulaştırabilirsin. Aşı sadece senin hafif geçirmeni sağlıyor.
Aşı olmamak bir tercih ise universitenin aşı olanları korumak adina aşısızları içeri almaması da bir tecihtir. Doğru bir karar.
Aşıdan önce korona riski varsa kurallara uymuyorsa maskesi burnunun altında dolanıyorsa aşı olsa ne fayda. Kampüsün yakınına bile girmemeli.
Takip atar mısın?
duyduğuma göre aşının içinde ölü virüs var imiş... dışarda zorlukla kapmadığım virüsü bile isteye kendime neden enjekte ettireyim?
Bak o farklı bi teknoloji bilmeden konuşma isteren.
Kesinlikle aşı olmayanlar kampüse alınmamalı aynı ortamda bulunuyorsak ve bu bir sağlıksa herkes buna uyum sağlamalı
Yakinda bizi evden çıkarmıcaklar mecbur birakacaklar
Mantıksız , aşı hür iradeye bağlı ise bir dayatma yapılmamalı
Aşı olmak erkeklerde iktidarsızlık yapıyormuş[Kaynak:Göt]. Orada birbirimizi severken daha çok zevk almak istiyorum
Aşı olmak şart pandemi ancak böyle atlatılır alı karşıtkığı aptalca bir duuem
Ben enayi miyim gittim aşı vurdum? bende olmazdım ama seyahat vs yasakları gelicek die vurdum
Kendi iradenle vuruldun. Bizde kendi irademizle vurulmuyoruz. Koyun gibi kabul edip vurulacağına itiraz etseydin bizim gibi ne yapalım şimdi herkes vücuduna o kadar kimyasalı almaya cüret edemiyor.
@Asillaaaa yasaklar koymuş adama şehir dışı seyahate çıkamıyosun şehir içi otobüs vs ve daha bi çok yasak getirilecek olmayanlara.. Rıza söz konusu degl mecburiyet söz konusu.
Siz gezeceksiniz diye ben vücuduma onca kimyasalı alıp üniversiteye giremem. Zorla hiçbirseyi kabul etmek zorunda değilim. Fransa da İngiltere de protesto ediliyor. Sizde size ne pasaport, seyahat izni veriyorsa hemen atlıyorsunuz. Bu işin sonunu da düşünün. İleri görüşlü olun az. Kimse mecbur değil, sen gezmek istedin gittin kendi rizanla vuruldun. Ben okumak zorundayım ve aşı vurulmak gibi bir mecburiyetim yok. Üniversiteye de giderim aşıda vurulmam.
@Asillaaaa görürüz nası paşa paşa vuruyorsun aşını 😉
Bütün karın ağrın bu değil mi ahahah :Dd kendi başın yandı diğerlerine de olmasını istiyorsun. Yazık sana :((
@Asillaaaa canım benim başım yanmadı ama vurmazsan senin başın yanıcak.. başta doktor ablam olmak üzere binlerce doktor bu aşıyı vuruldu.. senin 5 kuruş etmez canın bizimkinden degerli degil bil istedim 😉
@Asillaaaa ve bir kural varsa herkese uygulanmalı adalet bunu gerektirir
Sen kimsin ki kendi canını daha değerli görüyorsun denek faresi. Sen ve ablan DSÖ için mükemmel bir faresiniz. Sizin gibi düşünme yetisini kaybetmiş koyunların hayatlarıyla oynamalarından o kadar memnunum ki. Küçük farenin ablası doktormuş bak bak bak :d yerli kobaylar sizi. Canınızı nasıl da sunuyorsunuz DSÖye.
Enayisin tabi. Sizin 3 kuruşluk canınızdan daha değerli benim hayatım. Aradaki fark sizin DSÖ iti olmanız
Şimdi kendin zarar göreceksin diye kimse sen ve ablan için kimse gidip aşı vurmayacak 3 kuruşluk canın için ağla cicim
@Asillaaaa hadi ordan la kardeşim seni.. aşı olma da olmayan bagışıklıgınla Çok yaşa. böyle geri kafalıları alan üniversiteleri seveyim. defol git şimdi 🖕
çok yaşa, seveyim, kardeşim, bunlar hep argo anlarsın sen
bi daha da yazma sktrip git
@Asillaaaa boşver şu enayiyi ya. Geçirmişler buna gelmiş cıyaklıyor. Bunun ablasını doktor yapan sağlık bakanlığını seveyim. Torpille doktor oluyorlar amna kduklarım
S*kayın senin beynine leylaaa akılsız leylaa
@Asillaaaa knk bununla sağlıkçı ablası Bill in altında inliyorlar herif bunlara sağlam çakıyor ki karıları olarak gitmiş aşıyı vurmuşlar kendilerine
@Jordankast mAl mısın olum sen? aklını koyun pazarında mı unuttun ha? sanane benim görüşüm bu. uygulanıyosa herkese uygulanmalı bu kadar basit malozz. sKtR git yorum yapma Benim görüşüm bu. Herkes kendi fikrini yazıyo sende kendi fikrini git yaz benimkinin altına boş yorum atma Allahın varOçu
yorumu begen ya da begenme SkTr git şurdan zoruna gidiyorsa o aşı bi yerlerine girsin o zmn
Seni skip gidicem ter kokulu kezban
Önce kıllarını al sonra aşıyı vurul kokulu ergen hay s*kayım sana da yorumuna da. Aşıyı vurulmuyorum aşısız sana giricem kezbanus
@Jordankast bu hakkını kendin gibi varoşlarda kullan ya boKu
Gatesin karısı zenci y*rra yediğinden böyle ağzı bozuksun belli ağzını da mı becerdi g*tveren
@Jordankast tecrübe konuştu kişi kendinden de bilirmiş ya işi yerli GöT meraklısı seni skTR git güzel kardeşim seni yaa
Yok ben seni kullanacam. Ortalık yollu var dediler geldim
@Jordankast kimse kullanamadı sen mi kullancan 🤣 güliym barş
Türk y*rrak ye birazda Bill kaşar ablanla sana ne kadar ödüyor dur unutmuşum türk kezbanlari zengin y*rrak yiyordu
Kendini kullandırmak istiyor kaşar tam öldürene kadar s*kmeliksin ha
Gatesten kiralayacağım seni yeter zenci y*rra yediğin buraya eleman çağırayım da ortalık yolludan faydalansinlar biraz
Bekle yarını bekle xper2 olayım halledeceğim seni
Xper2 olayım halledeceğim seni. Senin ablan benim esk*rtum bile olamaz. Sıralama yapsa ne olur Bill in altına yatıp derece yapmıştır g*tü yeseydi benim gibi mühendislik okurdu kaşar bulmuşsunuz yaşanacağınız Bill gatesi
@Jordankast sadece gülüyorum cahilsin hemde çokça cahil olanından 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Yollu bill in kucağına mı gittin gel buraya
Sen ve kaşar ablan gatesin altında profesör mü kesildiniz ne oldu torpilli süt dilimleri sizi
@Jordankast müsait bi yer aranıyorr🖕🖕🖕🖕
@Jordankast varya Allah uzun ömür versin AmınAkOyd*mun varoşu seni
Bi skTr olup gidemedin demi 🤣🤣🤣
Sağlıkçılar or*spu diyorlardı da inanmazdım demek Bill in altına yatıp derece alıyorsunuz ha. Sizi mühendislik fakültesinde görecektim torpil verecek Gates te yok amfinin en tembeli olurdu kaşar ablan bana verirse belki finalde yardım ederdim ama sağlam kaşar olması gerek
Yosma seni skip gidicem demedim mi ben dediğimi yaparım
Türk erkeklerine para olmadığı için vermiyorsunuz zaten dimi yosma tipsiz Bill Gates e sırf torpil para için verirdiniz vay s*rtukler sizi
@Jordankast ulan allahın fakiri sen 100k sıralamayla bi Boq olcanı mı zannediyon evet olacagn bi şey varsa o da Boq olur ztn 🤣ağlama sana bi torpil geceriz fakire sadakamız olsun🤗
Bir daha ortalık yosma nerede bulacağım kolay kolay gitmem buradan
@Jordankast ister kal ister sKtR git banane ya?
100k sıralama diyor IQsuz belli torpilli olduğunuz kabul ettin sonunda yosma sen ne anlarsın mühendislikten örümcek kafalı kezban ailen gecekonduda oturduğuna göre siz birimlerinin gatesin altına yatarak para kazanıyorsunuz. Yollu parasıyla mi zengin oldunuz kaşar
Harbi IQsuz kezban ya. Rus kızlarının köpeği olun siz zenci y*rra yiyen orsplar. Siz zengin, tipsiz y*rrak yersiniz nastyaların elini tutarız bizde
Bill senle ablanı yanına alsinda yer açın Rusları alacağız ülkeye
Leyla ve ablası
🖕
Ruslar ❤️
Satılık yollular sizi tipinizde bir b*Ka benzese. Verecem paranızı
@Jordankast son kez yazıyorum istedgni yaz gÖtüm bile olamazsın sen. gelecegin işkur listesinde adın olacagına azcık kültür yap kendine elit ortamlara girde neler olup bittigni gör yoksa seni alamayız işe.. ben seni doguran büyüten ananın gelmişini geçmişini gelecegini sKeYim senin rüyaların Rus kızlar ama gerçegin 3 5 liralık tayt ve cropla gezen orOsplar olcak hadi bakiym yoluna devam et bu son mesajım attıklarını da okumayacagım için boş yere klavyende harf israfı yapma
Ulan annesini sktigim
Bana bak lan senin anneni öldürürene kadar severim sonra da atarım or*spu anan yavş*ak yollular doğurmuş siz Bill Gates e ananda Joe biden a mı veriyor yoksa bana gelin lan hepinizin karım yaparım elit ortamalar Bill in kucağında mı geliyorsun elit olduğun yolu skem zengin koca meraklısı kokuşuk kezban sen önce banyo yap kılını al sonra elit ortama katıl iskura git yosma
Senin anan ablan sen Bill gatesin karısısınız mla canım arkadaşım sağlıkçılarsınız mühendislikte vereceğiniz adam yok suratsız kezban ablanı işe alanı karım yaparım atarım sizi kapıya gecekondu kezbanlari. Ananın 5 paralık amna s*kam
Sen ablan ve yosma anan gibi dimi banyo yapmaz killarinizi almazsınız. Kıllı bacaklarınızı birde şort giyip gösterin yağlı kafalarinizi hiç yıkamayın parlak parlak gezin inek yalamış gibi saçlarınızı var kokuş türk kızı
Ruslarla Türk erkekleri evlenir senin gibi yosma türk kızlarını da elit heriflere satarız sizden gelen parayı da Ruslarla yeriz elit olacağım diye kariyer yapacam diye onun bunun çocuğunu taşıyor ananla ablan
Elit olmak kim siz yosma ailesi görgüsüzler. Ağzınız soğan kokuyor elit olmaktan bahsediyor
Aşı olmak istemeyene aşı olacaksın diye diretilemez.
Aşı antikor 6 ay süresi vsr isteyen vurulur istemeyen vurulmaz
Çünkü global olarak çok önemli bir olay bu Covid 19. aşı olunmalı istense de istenmese de
Kişilerin özgür iradesine müdahale edilemez
Güya demokratik bir ülkeyiz. Kişi özgürlüğü var sözde. 😂😂
Herkes aşı için gereken özeni göstermeli
Aşı olmayana her türlü kısıtlama gelmeli
Zombiye dönüşüp aşı olmayanları yiyeceğiz
herkeşin hayatına kimse karışamaz
1. dozu vuruldum pişman oldum.
Neden?
@firdevs_13 nefes bile alamıyorum. zatüre geçirmiş biriyim resmen tıkadı beni
Arkdaşım da aynı şeyi söyledi nefes almakta zorluk çekmiş
@Yagmur-756 şu an baya nefes alamıyorum grip olursun ya aynı öyle. Sıcak basıyor zaten havalar aşırı nemli mahvediyor.
Geçmiş olsun aynen havalar sıcak boğucu umarım geçer ya kötüymüş
@Yagmur-756 umarım. diğer dozları vurulmayı düşünmüyorum
Aşısız öğrencilere yapılacak bir saygısızlıktır bu
Böyle bir ayrım olmamalı
Aşı yapanlara haksizlik olmaz mi?
Biz boşuna mi aşi olduk bence adalet yerini bulmali
@bowie321 Aşı olmak senin özgür irade le verdiğin bir karardı. Aşı olmamak da benim özgür irademle verdiğim karar. Adelet dediğin bu oluyor zaten.
Bari aşı olanlar maskeleri çikarsin olmayanlar taksin en azindan bu olmali
@bowie321 hayır haksızlık olan Bir durum Yok eğer sen tercihe göre bırakmışsan aşı olmamak benim özgür iradem ve özel sebeblerim olabilir ama sen zorunlu yaparsan tüm öğrenciler aşı olmalı olursa tercih hakkımız olmadığı için mecburen aşı olmalıyız
@limonlupastanınhüznü evet aynen adalet bu demek
Avrupa aşı pasaportu istiyor. Ona ne diyeceksin?
Orası Avrupa burası Türkiye
Kafamdaki tüm sorular yanıt buldu sayenizde tsk
Ben sirf Avrupaya çıkacağım için aşı oldum
Eninde sonunda aşı olacaklar zaten
Şükürler olsun ki unim bitti
Aynı şeyi söyledim bu paylaşımı görünce.
Aşı olmayanlar kampüse alınmamalı diyorum.
İnsanlar ne yapacağını şaşırdı
Bence de alınmamalı bu kadar da olmaz yani.
Aşı olmayanlar kampüse alınmamalı.
Bu tercih meselesi büyütmeyin bu kadar
Bu konuda mecburiyet olmaması gerek.
Alınmalı diye düşünüyorum
Yani aşı varken olsunlar neden olmuyorlar ki
Öyle bir şey yok yahu kandırmaca
Kampüse alınmasınlar laa gerek yokk
böyle zorlamayla olmaz
Yapamazlar Ama Bence Yapmalılar Aşı Önemli
Aşı olunsun iyidir iyi
Birde aşı paralı olursa bak sen işe.
Hayır tabiki öyle bişey olmaz
tercihe bırakılmalı
bence mantıklı alinmasin
bu kişinin kendi tercihi
Deģil.
Kimse'nin hayatına kimse karışamaz.
Bu söylenti sadce art niyetli bir. söylenti
Yani alınmamalı bence de
alınmamalı
Aşı zorunlu olmamalı herkesin kendi tercihi?
Çünkü yılın sonunda doğup yaşı dolmayan olabilir
Sacma bir karar, umarim bu karardan donerler.
Zorlama yoksa alınmalı
Alınmasın...
Alınmamalı normal
Kronik rahatsızlığı olabilir.
Aşı olmak zorunlu olmamalı
Kişinin kendi tercihi olmalı.
Hiçkimseye zorla aşı yapamazlar
Aşı olmayanlar insan içine çıkmamalı.
Alınmasın
Öyle bişey yok
Alınmasınlar 😁