• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Aşı olmayanların kampüslere alınmayacağı iddiası gündemde! Aşısız öğrenciler kampüse alınmalı mı? (Sayfa 3)

ksAnket a
ksAnket Takip Et
Xper 7 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
126
Yapay Zekaya Sor
Aşı olmayanların kampüslere alınmayacağı iddiası gündemde! Aşısız öğrenciler kampüse alınmalı mı?
Cevapla
Kamp Soruları Üniversite Soruları Sosyal Medya Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

88

Cevap

128

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Alınmasın tabi hatta otobüse dahi binmesin abi bana bulaştırmasın belki taşıyıcı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aşı olmayanı okula avmye resmi yerlere vs almayın. Bunların yüzünden salgın bitmiyor

    0
    9 Yorumla
    • founderofwhat
      founderofwhat
      +1 yıl

      Sen aşı oldun mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @founderofwhat evet

      Yorumla
    • founderofwhat
      founderofwhat
      +1 yıl

      Bakalım ilerideki 10 yıl içerisinde ne yaşacaksın

      Yorumla
    • firdevs_13
      firdevs_13
      +1 yıl

      Yoo ne alaka aşı korona kapmaya engel değil aşı olunca korıona kapmıyorsun diye bir şey yok

      Yorumla
    • firdevs_13
      firdevs_13
      +1 yıl

      @founderofwhat evet 10 yıl içinde birşey olmasa haber versin mx

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @firdevs_13 Arkadaşım cahil misiniz? Aşı elbette covid geçirmeyi engellemez. Ama aşı olmadığı taktirde bir çok insanın hastalığı ağır geçirme ihtimali ve dolaylı olarak virüsün sık sık yeni mutasyonlara uğrama ihtimali var. Farkında mısın

      Yorumla
    • Kamelyalikadin09
      Kamelyalikadin09
      +1 yıl

      @founderofwhat 10 yıl değil 2 3 sene içinde olacak bunun haberini şimdiden vermeye başladılar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Kamelyalikadin09 saçmalayın durun

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Aşı olmak hastalık için taşıyıcı olmaya engel değil. Yani sen aşı oldun diye rahat rahat gezip yine de evine gittiğinde ailene hastalık bulaştırabilirsin. Aşı sadece senin hafif geçirmeni sağlıyor.

      Yorumla
  • Erguvaniist_
    Erguvaniist_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    Aşı olmamak bir tercih ise universitenin aşı olanları korumak adina aşısızları içeri almaması da bir tecihtir. Doğru bir karar.

    1
    0 Yorumla
  • Ddodi
    Ddodi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Aşıdan önce korona riski varsa kurallara uymuyorsa maskesi burnunun altında dolanıyorsa aşı olsa ne fayda. Kampüsün yakınına bile girmemeli.

    1
    1 Yorumla
    • gece_mavisi13
      gece_mavisi13
      +1 yıl

      Takip atar mısın?

      Yorumla
  • mudoyucel
    mudoyucel Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    duyduğuma göre aşının içinde ölü virüs var imiş... dışarda zorlukla kapmadığım virüsü bile isteye kendime neden enjekte ettireyim?

    1
    1 Yorumla
    • çokgizligzl
      çokgizligzl
      +1 yıl

      Bak o farklı bi teknoloji bilmeden konuşma isteren.

      Yorumla
  • cerenyalcn
    cerenyalcn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kesinlikle aşı olmayanlar kampüse alınmamalı aynı ortamda bulunuyorsak ve bu bir sağlıksa herkes buna uyum sağlamalı

    1
    0 Yorumla
  • respectemir
    respectemir Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Yakinda bizi evden çıkarmıcaklar mecbur birakacaklar

    0
    0 Yorumla
  • yasirkarapinar
    yasirkarapinar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Mantıksız , aşı hür iradeye bağlı ise bir dayatma yapılmamalı

    2
    0 Yorumla
  • oçman
    oçman Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Aşı olmak erkeklerde iktidarsızlık yapıyormuş[Kaynak:Göt]. Orada birbirimizi severken daha çok zevk almak istiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Bilemedim292929
    Bilemedim292929 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Aşı olmak şart pandemi ancak böyle atlatılır alı karşıtkığı aptalca bir duuem

    1
    0 Yorumla
  • leyIaa
    leyIaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Ben enayi miyim gittim aşı vurdum? bende olmazdım ama seyahat vs yasakları gelicek die vurdum

    1
    54 Yorumla
    • Asillaaaa
      Asillaaaa
      +1 yıl

      Kendi iradenle vuruldun. Bizde kendi irademizle vurulmuyoruz. Koyun gibi kabul edip vurulacağına itiraz etseydin bizim gibi ne yapalım şimdi herkes vücuduna o kadar kimyasalı almaya cüret edemiyor.

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Asillaaaa yasaklar koymuş adama şehir dışı seyahate çıkamıyosun şehir içi otobüs vs ve daha bi çok yasak getirilecek olmayanlara.. Rıza söz konusu degl mecburiyet söz konusu.

      Yorumla
    • Asillaaaa
      Asillaaaa
      +1 yıl

      Siz gezeceksiniz diye ben vücuduma onca kimyasalı alıp üniversiteye giremem. Zorla hiçbirseyi kabul etmek zorunda değilim. Fransa da İngiltere de protesto ediliyor. Sizde size ne pasaport, seyahat izni veriyorsa hemen atlıyorsunuz. Bu işin sonunu da düşünün. İleri görüşlü olun az. Kimse mecbur değil, sen gezmek istedin gittin kendi rizanla vuruldun. Ben okumak zorundayım ve aşı vurulmak gibi bir mecburiyetim yok. Üniversiteye de giderim aşıda vurulmam.

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Asillaaaa görürüz nası paşa paşa vuruyorsun aşını 😉

      Yorumla
    • Asillaaaa
      Asillaaaa
      +1 yıl

      Bütün karın ağrın bu değil mi ahahah :Dd kendi başın yandı diğerlerine de olmasını istiyorsun. Yazık sana :((

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Asillaaaa canım benim başım yanmadı ama vurmazsan senin başın yanıcak.. başta doktor ablam olmak üzere binlerce doktor bu aşıyı vuruldu.. senin 5 kuruş etmez canın bizimkinden degerli degil bil istedim 😉

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Asillaaaa ve bir kural varsa herkese uygulanmalı adalet bunu gerektirir

      Yorumla
    • Asillaaaa
      Asillaaaa
      +1 yıl

      Sen kimsin ki kendi canını daha değerli görüyorsun denek faresi. Sen ve ablan DSÖ için mükemmel bir faresiniz. Sizin gibi düşünme yetisini kaybetmiş koyunların hayatlarıyla oynamalarından o kadar memnunum ki. Küçük farenin ablası doktormuş bak bak bak :d yerli kobaylar sizi. Canınızı nasıl da sunuyorsunuz DSÖye.

      Yorumla
    • Asillaaaa
      Asillaaaa
      +1 yıl

      Enayisin tabi. Sizin 3 kuruşluk canınızdan daha değerli benim hayatım. Aradaki fark sizin DSÖ iti olmanız

      Yorumla
    • Asillaaaa
      Asillaaaa
      +1 yıl

      Şimdi kendin zarar göreceksin diye kimse sen ve ablan için kimse gidip aşı vurmayacak 3 kuruşluk canın için ağla cicim

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Asillaaaa hadi ordan la kardeşim seni.. aşı olma da olmayan bagışıklıgınla Çok yaşa. böyle geri kafalıları alan üniversiteleri seveyim. defol git şimdi 🖕

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      çok yaşa, seveyim, kardeşim, bunlar hep argo anlarsın sen

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      bi daha da yazma sktrip git

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      @Asillaaaa boşver şu enayiyi ya. Geçirmişler buna gelmiş cıyaklıyor. Bunun ablasını doktor yapan sağlık bakanlığını seveyim. Torpille doktor oluyorlar amna kduklarım

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      S*kayın senin beynine leylaaa akılsız leylaa

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      @Asillaaaa knk bununla sağlıkçı ablası Bill in altında inliyorlar herif bunlara sağlam çakıyor ki karıları olarak gitmiş aşıyı vurmuşlar kendilerine

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Jordankast mAl mısın olum sen? aklını koyun pazarında mı unuttun ha? sanane benim görüşüm bu. uygulanıyosa herkese uygulanmalı bu kadar basit malozz. sKtR git yorum yapma Benim görüşüm bu. Herkes kendi fikrini yazıyo sende kendi fikrini git yaz benimkinin altına boş yorum atma Allahın varOçu

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      yorumu begen ya da begenme SkTr git şurdan zoruna gidiyorsa o aşı bi yerlerine girsin o zmn

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Seni skip gidicem ter kokulu kezban

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Önce kıllarını al sonra aşıyı vurul kokulu ergen hay s*kayım sana da yorumuna da. Aşıyı vurulmuyorum aşısız sana giricem kezbanus

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Jordankast bu hakkını kendin gibi varoşlarda kullan ya boKu

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Gatesin karısı zenci y*rra yediğinden böyle ağzı bozuksun belli ağzını da mı becerdi g*tveren

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Jordankast tecrübe konuştu kişi kendinden de bilirmiş ya işi yerli GöT meraklısı seni skTR git güzel kardeşim seni yaa

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Yok ben seni kullanacam. Ortalık yollu var dediler geldim

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Jordankast kimse kullanamadı sen mi kullancan 🤣 güliym barş

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Türk y*rrak ye birazda Bill kaşar ablanla sana ne kadar ödüyor dur unutmuşum türk kezbanlari zengin y*rrak yiyordu

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Kendini kullandırmak istiyor kaşar tam öldürene kadar s*kmeliksin ha

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Gatesten kiralayacağım seni yeter zenci y*rra yediğin buraya eleman çağırayım da ortalık yolludan faydalansinlar biraz

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Bekle yarını bekle xper2 olayım halledeceğim seni

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Xper2 olayım halledeceğim seni. Senin ablan benim esk*rtum bile olamaz. Sıralama yapsa ne olur Bill in altına yatıp derece yapmıştır g*tü yeseydi benim gibi mühendislik okurdu kaşar bulmuşsunuz yaşanacağınız Bill gatesi

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Jordankast sadece gülüyorum cahilsin hemde çokça cahil olanından 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Yollu bill in kucağına mı gittin gel buraya

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Sen ve kaşar ablan gatesin altında profesör mü kesildiniz ne oldu torpilli süt dilimleri sizi

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Jordankast müsait bi yer aranıyorr🖕🖕🖕🖕

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Jordankast varya Allah uzun ömür versin AmınAkOyd*mun varoşu seni

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      Bi skTr olup gidemedin demi 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Sağlıkçılar or*spu diyorlardı da inanmazdım demek Bill in altına yatıp derece alıyorsunuz ha. Sizi mühendislik fakültesinde görecektim torpil verecek Gates te yok amfinin en tembeli olurdu kaşar ablan bana verirse belki finalde yardım ederdim ama sağlam kaşar olması gerek

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Yosma seni skip gidicem demedim mi ben dediğimi yaparım

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Türk erkeklerine para olmadığı için vermiyorsunuz zaten dimi yosma tipsiz Bill Gates e sırf torpil para için verirdiniz vay s*rtukler sizi

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Jordankast ulan allahın fakiri sen 100k sıralamayla bi Boq olcanı mı zannediyon evet olacagn bi şey varsa o da Boq olur ztn 🤣ağlama sana bi torpil geceriz fakire sadakamız olsun🤗

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Bir daha ortalık yosma nerede bulacağım kolay kolay gitmem buradan

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Jordankast ister kal ister sKtR git banane ya?

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      100k sıralama diyor IQsuz belli torpilli olduğunuz kabul ettin sonunda yosma sen ne anlarsın mühendislikten örümcek kafalı kezban ailen gecekonduda oturduğuna göre siz birimlerinin gatesin altına yatarak para kazanıyorsunuz. Yollu parasıyla mi zengin oldunuz kaşar

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Harbi IQsuz kezban ya. Rus kızlarının köpeği olun siz zenci y*rra yiyen orsplar. Siz zengin, tipsiz y*rrak yersiniz nastyaların elini tutarız bizde

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Bill senle ablanı yanına alsinda yer açın Rusları alacağız ülkeye

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Leyla ve ablası
      🖕
      Ruslar ❤️

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Satılık yollular sizi tipinizde bir b*Ka benzese. Verecem paranızı

      Yorumla
    • leyIaa
      leyIaa
      +1 yıl

      @Jordankast son kez yazıyorum istedgni yaz gÖtüm bile olamazsın sen. gelecegin işkur listesinde adın olacagına azcık kültür yap kendine elit ortamlara girde neler olup bittigni gör yoksa seni alamayız işe.. ben seni doguran büyüten ananın gelmişini geçmişini gelecegini sKeYim senin rüyaların Rus kızlar ama gerçegin 3 5 liralık tayt ve cropla gezen orOsplar olcak hadi bakiym yoluna devam et bu son mesajım attıklarını da okumayacagım için boş yere klavyende harf israfı yapma

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Ulan annesini sktigim

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Bana bak lan senin anneni öldürürene kadar severim sonra da atarım or*spu anan yavş*ak yollular doğurmuş siz Bill Gates e ananda Joe biden a mı veriyor yoksa bana gelin lan hepinizin karım yaparım elit ortamalar Bill in kucağında mı geliyorsun elit olduğun yolu skem zengin koca meraklısı kokuşuk kezban sen önce banyo yap kılını al sonra elit ortama katıl iskura git yosma

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Senin anan ablan sen Bill gatesin karısısınız mla canım arkadaşım sağlıkçılarsınız mühendislikte vereceğiniz adam yok suratsız kezban ablanı işe alanı karım yaparım atarım sizi kapıya gecekondu kezbanlari. Ananın 5 paralık amna s*kam

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Sen ablan ve yosma anan gibi dimi banyo yapmaz killarinizi almazsınız. Kıllı bacaklarınızı birde şort giyip gösterin yağlı kafalarinizi hiç yıkamayın parlak parlak gezin inek yalamış gibi saçlarınızı var kokuş türk kızı

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Ruslarla Türk erkekleri evlenir senin gibi yosma türk kızlarını da elit heriflere satarız sizden gelen parayı da Ruslarla yeriz elit olacağım diye kariyer yapacam diye onun bunun çocuğunu taşıyor ananla ablan

      Yorumla
    • Jordankast
      Jordankast
      +1 yıl

      Elit olmak kim siz yosma ailesi görgüsüzler. Ağzınız soğan kokuyor elit olmaktan bahsediyor

      Yorumla
  • Delidolu0606
    Delidolu0606 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Aşı olmak istemeyene aşı olacaksın diye diretilemez.

    0
    0 Yorumla
  • Trabzonlı6161
    Trabzonlı6161 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Aşı antikor 6 ay süresi vsr isteyen vurulur istemeyen vurulmaz

    0
    0 Yorumla
  • Halikarnassxx
    Halikarnassxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çünkü global olarak çok önemli bir olay bu Covid 19. aşı olunmalı istense de istenmese de

    0
    0 Yorumla
  • kodi34
    kodi34 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 98%
    +1 yıl

    Kişilerin özgür iradesine müdahale edilemez

    3
    1 Yorumla
    • ___Güneş__
      ___Güneş__
      +1 yıl

      Güya demokratik bir ülkeyiz. Kişi özgürlüğü var sözde. 😂😂

      Yorumla
  • Muzurix34
    Muzurix34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 50%
    +1 yıl

    Herkes aşı için gereken özeni göstermeli

    3
    0 Yorumla
  • Lapadulaa
    Lapadulaa Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşı olmayana her türlü kısıtlama gelmeli

    2
    0 Yorumla
  • YanlızlıkRıhtımı35
    YanlızlıkRıhtımı35 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 72%
    +1 yıl

    Zombiye dönüşüp aşı olmayanları yiyeceğiz

    2
    0 Yorumla
  • kirizoğlumustafabey
    kirizoğlumustafabey Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 50%
    +1 yıl

    herkeşin hayatına kimse karışamaz

    2
    0 Yorumla
  • EmirAdakul
    EmirAdakul Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    1. dozu vuruldum pişman oldum.

    2
    6 Yorumla
    • firdevs_13
      firdevs_13
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • EmirAdakul
      EmirAdakul
      +1 yıl

      @firdevs_13 nefes bile alamıyorum. zatüre geçirmiş biriyim resmen tıkadı beni

      Yorumla
    • Yagmur-756
      Yagmur-756
      +1 yıl

      Arkdaşım da aynı şeyi söyledi nefes almakta zorluk çekmiş

      Yorumla
    • EmirAdakul
      EmirAdakul
      +1 yıl

      @Yagmur-756 şu an baya nefes alamıyorum grip olursun ya aynı öyle. Sıcak basıyor zaten havalar aşırı nemli mahvediyor.

      Yorumla
    • Yagmur-756
      Yagmur-756
      +1 yıl

      Geçmiş olsun aynen havalar sıcak boğucu umarım geçer ya kötüymüş

      Yorumla
    • EmirAdakul
      EmirAdakul
      +1 yıl

      @Yagmur-756 umarım. diğer dozları vurulmayı düşünmüyorum

      Yorumla
  • O_bir_sofi
    O_bir_sofi Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Aşısız öğrencilere yapılacak bir saygısızlıktır bu

    1
    0 Yorumla
  • king4775
    king4775 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 52%
    +1 yıl

    Böyle bir ayrım olmamalı

    1
    10 Yorumla
    • bowie321
      bowie321
      +1 yıl

      Aşı yapanlara haksizlik olmaz mi?

      Yorumla
    • bowie321
      bowie321
      +1 yıl

      Biz boşuna mi aşi olduk bence adalet yerini bulmali

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      @bowie321 Aşı olmak senin özgür irade le verdiğin bir karardı. Aşı olmamak da benim özgür irademle verdiğim karar. Adelet dediğin bu oluyor zaten.

      Yorumla
    • bowie321
      bowie321
      +1 yıl

      Bari aşı olanlar maskeleri çikarsin olmayanlar taksin en azindan bu olmali

      Yorumla
    • king4775
      king4775
      +1 yıl

      @bowie321 hayır haksızlık olan Bir durum Yok eğer sen tercihe göre bırakmışsan aşı olmamak benim özgür iradem ve özel sebeblerim olabilir ama sen zorunlu yaparsan tüm öğrenciler aşı olmalı olursa tercih hakkımız olmadığı için mecburen aşı olmalıyız

      Yorumla
    • king4775
      king4775
      +1 yıl

      @limonlupastanınhüznü evet aynen adalet bu demek

      Yorumla
    • dogan22
      dogan22
      +1 yıl

      Avrupa aşı pasaportu istiyor. Ona ne diyeceksin?

      Yorumla
    • king4775
      king4775
      +1 yıl

      Orası Avrupa burası Türkiye

      Yorumla
    • dogan22
      dogan22
      +1 yıl

      Kafamdaki tüm sorular yanıt buldu sayenizde tsk

      Yorumla
    • bowie321
      bowie321
      +1 yıl

      Ben sirf Avrupaya çıkacağım için aşı oldum

      Yorumla
  • nirhamm
    nirhamm Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 824 cevap paylaştı.

    Eninde sonunda aşı olacaklar zaten

    1
    0 Yorumla
  • Theseussz
    Theseussz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 84%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Şükürler olsun ki unim bitti

    1
    1 Yorumla
    • ___Güneş__
      ___Güneş__
      +1 yıl

      Aynı şeyi söyledim bu paylaşımı görünce.

      Yorumla
  • Wlesya
    Wlesya Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 98%
    +1 yıl

    Aşı olmayanlar kampüse alınmamalı diyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Emmigelburaa
    Emmigelburaa Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 90%
    +1 yıl

    İnsanlar ne yapacağını şaşırdı

    1
    0 Yorumla
  • Kibarkıroo070
    Kibarkıroo070 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 78%
    +1 yıl

    Bence de alınmamalı bu kadar da olmaz yani.

    0
    0 Yorumla
  • SiyahMaskeli
    SiyahMaskeli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Aşı olmayanlar kampüse alınmamalı.

    0
    0 Yorumla
  • DurriYekta5
    DurriYekta5 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 77%
    +1 yıl

    Bu tercih meselesi büyütmeyin bu kadar

    0
    0 Yorumla
  • yorgunyalniz
    yorgunyalniz Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 32%
    +1 yıl

    Bu konuda mecburiyet olmaması gerek.

    0
    0 Yorumla
  • Boavista
    Boavista Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Alınmalı diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Yani aşı varken olsunlar neden olmuyorlar ki

    0
    0 Yorumla
  • Pumpik
    Pumpik Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 80%
    +1 yıl

    Öyle bir şey yok yahu kandırmaca

    0
    0 Yorumla
  • Hshwhsfjfjd
    Hshwhsfjfjd Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 75%
    +1 yıl

    Kampüse alınmasınlar laa gerek yokk

    0
    0 Yorumla
  • gnl_1998
    gnl_1998 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 56%
    +1 yıl

    böyle zorlamayla olmaz

    0
    0 Yorumla
  • hELixO
    hELixO Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 77%
    +1 yıl

    Yapamazlar Ama Bence Yapmalılar Aşı Önemli

    0
    0 Yorumla
  • uncas71
    uncas71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    Aşı olunsun iyidir iyi

    0
    0 Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı.

    Birde aşı paralı olursa bak sen işe.

    0
    0 Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Hayır tabiki öyle bişey olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    tercihe bırakılmalı

    2
    0 Yorumla
  • askeradam1
    askeradam1 Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    bence mantıklı alinmasin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    bu kişinin kendi tercihi

    1
    1 Yorumla
    • Erguvaniist_
      Erguvaniist_
      +1 yıl

      Deģil.

      Yorumla
  • founderofwhat
    founderofwhat Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kimse'nin hayatına kimse karışamaz.

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bu söylenti sadce art niyetli bir. söylenti

    0
    0 Yorumla
  • sadecesekks
    sadecesekks Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    Yani alınmamalı bence de

    3
    0 Yorumla
  • Ben_arıza
    Ben_arıza Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 91%
    +1 yıl

    alınmamalı

    3
    0 Yorumla
  • cocobolin
    cocobolin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Aşı zorunlu olmamalı herkesin kendi tercihi?

    3
    0 Yorumla
  • bi_tubaa
    bi_tubaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Çünkü yılın sonunda doğup yaşı dolmayan olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sacma bir karar, umarim bu karardan donerler.

    2
    0 Yorumla
  • Revesma
    Revesma Takip Et
    Guru Yaş: 50
    +1 yıl

    Zorlama yoksa alınmalı

    0
    0 Yorumla
  • Sucuklu-Yumurta
    Sucuklu-Yumurta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 63%
    +1 yıl

    Alınmasın...

    2
    0 Yorumla
  • Makedondoktor
    Makedondoktor Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 95%
    +1 yıl

    Alınmamalı normal

    2
    0 Yorumla
  • trunk
    trunk Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    Kronik rahatsızlığı olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • pelinyavuz
    pelinyavuz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Aşı olmak zorunlu olmamalı

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kişinin kendi tercihi olmalı.

    0
    0 Yorumla
  • Ygmrkhn
    Ygmrkhn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Hiçkimseye zorla aşı yapamazlar

    1
    0 Yorumla
  • İlkDeğilSonOlmaz
    İlkDeğilSonOlmaz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 34
    +1 yıl

    Aşı olmayanlar insan içine çıkmamalı.

    1
    0 Yorumla
  • 1AsilAşk
    1AsilAşk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 49 , eic 91%
    +1 yıl

    Alınmasın

    1
    0 Yorumla
  • Haylazzponçik
    Haylazzponçik Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Öyle bişey yok

    1
    0 Yorumla
  • Ayzıiıttt
    Ayzıiıttt Takip Et
    Master Yaş: 108 , eic 32%
    +1 yıl

    Alınmasınlar 😁

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (36)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Anketler > Aşı olmayanların kampüslere alınmayacağı iddiası gündemde! Aşısız öğrenciler kampüse alınmalı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversitelere aşısız olanlar alınır mı? 17 cevap verildi
Aşı olmayanlar üniversiteye giremeyecek mi? 7 cevap verildi
DPÜ Rektörü Kazım Uysal, ''Aşı olmadığı için kimse eğitim hakkından mahrum bırakılamaz'' dedi.... 54 cevap verildi
Üniversite öğrencisine aşı zorunlu mu? 10 cevap verildi
Üniversitelerde aşı zorunlu mu? 9 cevap verildi
Aşısız üniversite öğrencileri PCR testi ile kampüslere alınacak. Bu testi yaptırmadan hiçbir... 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨