Tıp okuyorum ama ot gibiyim. Nasıl olacak bu kariyer işleri?

Ya ben boş boş tıp okuyorum. Millet neler neler yapıyor. Dil falan da bilmiyorum. Hangi dillere çalışayım, Erasmus a falan mı gideyim. Ay napayım ben ya
Tıp okuyorum ama ot gibiyim. Nasıl olacak bu kariyer işleri?
Cevapla