Ya ben boş boş tıp okuyorum. Millet neler neler yapıyor. Dil falan da bilmiyorum. Hangi dillere çalışayım, Erasmus a falan mı gideyim. Ay napayım ben ya
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa ablacım bana da taktik versen bende kazansam tıpı ne yapabilirim ya
Ya öyle deme senin bilgi birikimin çoktur tıp kazanmak her yiğidiğin harcı değil, büyük bir emek lazım azim çaba. Sen kendine guvenirsen her şeyi yapabilecek kapasitedesin tıp kazanmandan belli sadece kendine inan yapacağım de bir yerden başla videolar izle kitaplar oku ama seni geliştirecek yönden ilgi alanın olan konulara yonelik meselâ psikoloji demişsin onla ilgili araştırmalar yap bu seni çok çok üst levele atar. Sen çok başarılı bir kızsın sadece ne istediğini bilmiyorsun kendi ilgi alanını bulup yavaştan onla ilgili araştırmalar yapmaya bak.14 Yorumla
Soran+1 yılYa çok teşekkür ederim bu güzel motive edici sözlerin için 🥰 söylediklerini dikkate alacağım. Her türlü soruyu sorabilirsin sınav hakkında
Cevap sahibi+1 yılRica ederim, ben sadece seni sana anlattım her şeyi başaran sensin kendini boş biri olarak görme onca zaman ders çalışmışsın bir şeyi elde etmek için ve bu da en iyi yer tıp yani.
Kendimden bahsedecek olursam bu sene ilk senem sayısalcıyım, ailem ve bazı sorunlardan dolayı çalısamadım temelim var ama olmadı işte bende seneye bir kez daha gireceğim. Ben nasıl program yapacağımı bilmiyorum nerden başlayacağımı bilmiyorum bu konuda yardım eder misin
Soran+1 yılSöylediklerin o kadar tatlı ki yeniden teşekkür ederim 💜
Program için de açıkcası ben önceden program yapıp çalışamadım. Çünkü bazı günler canın başka bir şey isteyebiliyor ve devam ettiremediğimde üzülüyordum. Ruh halim iyi olduğunda en fazla zorlandığım derslere yöneldim. Konu çalışıp ardından hemen test çözdüm. Ama bana en çok katkı sağlayan çözdüğüm testlerde hiçbir soruyu çözümsüz bırakmamaya özen gösteriyordum. Elimden geldiğince soruları hocama sormayan kendim yapmak için uğraşıyordum. Bir matematik sorusunu evde yarım saatten fazla sürede çözdüğüm biliyorum ama açık olmak gerekirse onun yerine 40 kolay matematik sorusu çözsem o sorunun bana kattığı ile eşit olmazdı. Soruları asla zor diye yorumlamıyordum. Her soru kolaydır, ben püf noktasını görememişimdir ve o püf noktayı aramam gerek. Günlük şu kadar soru çözeceğim takıntım yoktu. Eğer o gün kendime sınav adına yeni bir bilgi katabilirsem o günü verimli sayıyordum. Çalışmaya ara vermedim çünkü bırakınca alışması zor oluyor. Fakat hiçbir zaman da kendimi aşırı zorlamadım istediğim saatte uyuduğum. Sevdiğim şeylere vakit ayırdım. Bir gün 10 saat çalışıp diğer gün dinlenmektense her gün 4 er saat çalışmak daha faydalı bence. Denemelerde olabildiğince yanlış yap ve kafana takma. Yanlışlarını öğren. Belki de en büyük eksiklerimi denemelerde kapatmışımdır. Adı üstünde deneme, olabildiğince gir ve her şeyi dene. Ders çalışmak istemediğinde en sevdiğin dersi çöz yine de vaktini değerli geçir. En en en önemlisi ise sınav gününe kadar kendine inan. Çünkü insan başarısız olacağını düşündüğünde beyni buna çok çabuk inanıyor. Kendini olumlu yönde telkin et, stresin azalır.
Başka bir sorun varsa cevaplayabilirim. Aklıma gelmeyen çok şey vardır elbet 💞
Cevap sahibi+1 yılÇok teşekkür ederim peki bana fizik ve matematikten seni geliştiren kaynakları önerir misin fiziğim sıfır matematiğe de sıfırdan başlamak istiyorum ne yapmayalım sence çok soru soruyorum ama senin gibi birini bulamam burda ondan 🌸
En İyi Cevaplar
+1 yılYa bazıları ne saçma yorum yapmış ya
Şaşırmadık zaten
Neyse meslektaşın olarak şunu söyleyebilirim dil çalış ve konferanslar oluyor mesela. Tabi şu an çoğu online. Onlara katılabilirsin. Mesleki açıdan gelişme için örnek verdim.
Bazen yazın staj programları oluyor tıp öğrencileri için ama maalsef covid etkiledi onu da 😕
Yani bol kitap oku, dil öğren kesinlikle ileride işimize çok yarayacak. Sporla ilgilenebilirsin aynı zamanda.
Ayrıca Mesela ben yabancı makale okumayı seviyorum. Kendine bir konu seçip araştırma yapabilirsin.
Yani türet kendine göre bir şeyler. Sadece hayatının merkezi ders olmasın. Her ne kadar zor olsa çok çalışmak gerekse de sosyal faaliyetlere de zaman ayırmak lazım.00 Yorumla
Sadece kariyerinin geleceğini göremediğinden dolayı bunu diyorsan okulunu bitir, mutlaka ingilizce öğren yüksek lisansını amerika’da yapmaya çalış ki bu kolay, iki yıllık bir süreci var ondan sonra yolun bahtın açık olsun kanka.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederimmmm 💞 haklısın
+1 yılSenin gibi ben de 3'e geçiyorum 😅
Her gün spor yaparim (sabah sahilde bisiklet ogleden sonra egzersizler), filmleri izlerken alt yaziya bakmaktan biktim o yuzden ingilizce çalışıyorum 😄 günlük kisisel gelişim kitabi okurum ve yatirim üzerine seyler okuyorum falan . Yani sevdiğin şeyleri yap ya gundelik 3-4 saat calissan okula yetiyor zaten geriye kalan vakti degerlendirebilmen için biraz telefondan uzak kalman lazim asiri vakit aliyor ve vaktin nasil geçtiğini anlamiyor insan. Yok mu ya farklı sevdiğin bir sey 😂13 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten harikasın. Telefon söylediğin gibi çok vakit alıyor. Spor değil de genelde yürüyüş yapıyorum, birkaç yeni hobim var. İngilizce için neler yapıyorsun, söyleyebilir misin
- +1 yıl
Redditde ara sira takılıyorum (ingilizce bir forum), kelime ezberliyorum günlük 5-10 tane, bir de cake diye uygulama var onu kullanıyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
9Cevap
Eğitim & Kariyer konusunda 7b cevap paylaştı. Düz doktor olmak istiyorsan gerek yok.
Mesela benim kuzen kariyer yapmak istiyordu. Tıp konferansinda bir Amerikalı doktorla tanıştı tanimanasina rağmen. Kuzeni Amerika ya götürdü prof. Şimdi Amerika da mutlu çocuklu.21 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel ya. Yurt dışına gitmek istemiyorum ama kalırsam da asla gidenler kadar imkanım olamayacak.
+1 yıl21 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın teşekkür ederimmmm 💞💞 ve çok tatlısınnn. Dediğin gibi hem dersler yoğundu hem de biraz imkanlar kısıtlıyor insanı. Benim okulumda imkanı daha iyi olan daha iyi okullarda okuyanlar var. Her alanda kendilerini geliştirmişler. Biraz da küçük şehrin ve maddi imkanların kısıtlı oluşunun sıkıntısı da olabiliyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende okudum 2sınıfında bıraktım hayalim olan dans eğitmenliğini okuyorum harıka para da kazanıyorum folklorum okumak zorunda degılsın degıstıre bılırsın sevdıgın bır ıslle mesgul ol bogulur usanırsın ılerıde
11 Yorumla
Soran+1 yılÇoook seviyorum meslek seçimim doğru. Bu arada seni de takdir ediyorum ve hayallerinin peşimden giden herkese saygı duyuyorum 😍 Harikasın gerçekten. Ki zaten sen de çok iyi bilirsin tıp fakültesi eğer sonunda doktor olmak seni heyecanlandırmıyorsa asla çekilmez
+1 yıl:) maaşallah. Panik yok. Zaten iyisin , erasmus senin için kayıp olur geldiğinde sorun yaşarsın. okul sonunda yurtdışına çıkmayı düşün
14 Yorumla
Soran+1 yılBen de bunu düşünüyorum bir de okuduğum okul çok iyi, o kadar hastayı yurt dışında göremem gibi geliyor
O zaman okul sonu diyoruz ona- +1 yıl
evet okul sonu gidersin. yurtdışında hastadan çok ilmini öğrenmeye gidersin. gerçi giden geri gelmiyor ya :)
Soran+1 yılO zaman onu uzmanlığa öteliyorum. Evet evet bir de herkes gidiyor, belki 20 sene sonra falan bir ben kalırım Türkiye de
- +1 yıl
:) 20 sene sonra buralarda suriyeliler patron biz amelleeri olacağız
Gizli Üye(30-35)+1 yılGarip
Tıp kazanacak kadar zeki
Ne yapacağını bilmeyecek kadar ahmak
Trol değilse de komik
Dil öğren
Hobi edin
Alanını düşünmeye başla
Diğer tıp okuyanlarla sohbet içinde ol28 Yorumla
Soran+1 yılBen psikiyatrist olmak istiyorum. Yurt dışı hayalim yoktu ama herkes gidiyor o yüzden kafam çelindi. Dil öğrenmeye meyilli değilim. Birkaç hobim var. Ben en çok tıp okumak doktor olmak istedim. Ama insanlara bir bakıyorum daha çok şey yapıyor. Herkes bir yarışın içindeymiş gibi koşuyor sanki, gerildim ben de
Cevap sahibi+1 yılHayat bu
İnsanlar birbirinin üstüne basarak en üste çıkma derdinde. Sende öğren ve geri kalma. Aşağıda kalmak boğucu olabilir. Kendi halinde olman bile bir yere kadar. İleride büyük bir pişmanlık istemiyorsan en azından iş alanındaki yan dallara ilgi duymaya çalış. El becerisidir, zihinsel işlerdir vs. dene, bak, gör.
Yani en azından yurtdışını görmeni öneririm. Çok güzel yerler var.
Sana önerim bir dil, bir hobi alanı, bir spor dalı, bir müzik aleti, bir kitap türü. Zamanla artadabilir, sabitte kalabilir. Keyfine bağlı. Ama artık standartlar değişiyor. Zamane kriterler, sohbetler, tercihler çok geniş. Çünkü hayat daha geniş eskiye göre.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim. Şu an yurt dışına gidecek imkanım yok ona biraz üzülüyorum. Hobi edinmek konusunda dikkat edeceğim söylediklerine. Dil öğrenmek konusunda o yabancı dil İngilizce olsa yeterli olur mu?
Cevap sahibi+1 yılHerşey para değil
Zamanla gelir zaten para, daha öğrencisin. Burs ara ve birikim yap. Plansız ilerleme. Bir anda karar verme. İstişare et bol bol. Sana önerim vücuduna bakman. Bakımlı bir vücut özgüven verir bana göre. Diğer kişilerden bir adım önde tutan bir unsurdur. Diksiyonunu en güzel seviyeye çıkar.
Günde 25 dk egzersiz yapsan baya sağlam bir vücut elde edebilirsin. İngilizce genel bir dil artık. Onu kesin bilmen lazım 🤷😂 yanına ise hobi ve beğendiğin ülkenin dilini ekleyebilirsin. Asya yükselişte bence. Japonca ya da çince güzel olabilir. İş ahlâkı yüzünden Japonya hayalim var, sana da öneririm.
Bunları bir anda elde edemezsin zaten. Zamanla birikir. Bir bakmışsın 20000 ing kelime haznen var, mükemmel bir vücut var, sağlam bir hobi var, düzenli bir ders ortamın var, yararlı arkadaşların var falan filan yani. Para kazanmak için basit işlere de bakabilirsin.
Çeşit çeşit iş var yani, birikim yapman kendi yararına.
Soran+1 yılYa çok güzel şeyler yazdın teşekkür ederim. Ben şu an 20 yaşındayım sence dediklerine 0 dan başlasam geç kalmış mıyımdır? Benim bazı şeylere yeniden inanmam gerek ve söylediklerin yardımcı olacaktır. Kendime inanmam gerek bunun için çabalıyorum. Mesela bak sen daha 25-29 yaş arasındasın. Önerilerin olduğuna göre büyük ihtimalle belki de daha iyisini yaptın. Ne güzel. Kıskanmak gibi olmasın ama ezik hissediyorum kendimi
Cevap sahibi+1 yılKibar birisi olman çok mükemmel bir şey. Anladığını hissettim. Hayır geç değil, bunları yapmadığın süre artar sadece. Kazanmak diğer güzel şeyleri erkenden getirir. Bunları erkenden yaşamak varken niye geciksin ki? Şu an bu halinle başlamasan, böyle yalın bir halde ilerlesen üniversiten bittiğinde elinde aynı şey olsa iyi mi olur? Ama bunun yerine şimdi koskoca yıllar varken önünde onları değerlendirip üniversiten bittiğinde aşırı gelişmiş bir birey olduğunu düşünsene.
Tip olarak, fikirler olarak, ahlâk olarak, kültür olarak, duygular olarak daha mükemmel ve tutarlı bir insan olabilirsin. Ama başlaman lazım bir yerden.
Sana basit bir öneri
Günde 100 kelime öğrenmeye çalış
Günde 25 dk egzersiz yapmaya çalış
Günde 1 saat kendin için araştırmalar yap
Bu iş olur, geleceğin olur, bölümün hakkında olur.
Bu araştırmalar senin aklında beyin fırtınası yapmana sebep olabilir. Farklı fikirler gelmesi seni daha çeşitli bir insan yapabilir. Bu da ortamda sevilmene, sevilmen sayesinde kolay iş bulmana, ilgi görmene vs yararsa daha mutlu olmaz mısın? Bazı şeylere daha kolay ulaşırsın hatta. Ama başlayıp ilerlersen. Ama yapmazsan şu anki gibi çekincelerle dolu olduğunu düşünsene 5 sene sonra da 😳 baya kötü bir ilerleyiş bence. Zamanın değerini bil ve çabala.
Soran+1 yılYeniden çok teşekkür ederimm. Gerçekten detaylı bir yorum oldu ve bana güven verdi. Söylediklerinde çok haklısın. Elimden geldiğince eksik de olsa ( ki 0 dan daha büyüktür bu da) çabalayacağım. Yeniden ayırdığın zaman için çok teşekkür ederim. Bulunduğum yaşlar biraz gelecek adına buhranlar yaşanan, çokca kendimizi sorguladığımız yaşlar. Pozitif yorumlar insanı motive ediyor
Cevap sahibi+1 yılHayat cidden çok büyük
Adapte olmak, güncel kalmak çaba istiyor
Bu yüzden çalışmayı sevmelisin
+1 yılşu corona yalanını gördükten sonra bir zamanlar özendiğim tıp mesleğinin bile degeri kalmadı gözümde
13 Yorumla
Soran+1 yılO kadar zor bir meslek ki benim de çığlık atıp kaçasım var bazen
Soran+1 yılBu arada Corona ne yalan olsun be
- +1 yıl
ilaç kullanmayanların yasadıgı kullananların öldüğü bir yalan.. ne saglam insanları yatalak ettiğini gördüm.. bide insanların mecbur olmadıgı bir asıya korkutularak zorlanmaları olayı var..
Bu soruyu yapamayanların umudu olmak için sordun?😂😂😂😂
14 Yorumla
Soran+1 yılYaparsınız 😂 öyle olduysa olsun bakalım
Soran+1 yılTeşekkür ederim tabiki de kıymet biliyorum 💞 herkes kendi için kıymetlidir
+1 yılBoşver kal öyle. Doktorum dediğin saniye tüm bilgi, birikim, zeka, alimlik sende toplanıyor zaten
14 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bu beni mutlu etti
- +1 yıl
İçinde öğrenme isteği zaten yokmuş olsaymış öğrenirdin zaten.
Benim de içimde öğrenme isteği var. Menisküs, çapraz bağ, eklem ağrıları üzerine 4 sene okudum, araştırdım. MR ile tespit edilecek hastalığı elle tespit ediyorum.
Peki neden? Çünkü merakım var.
Merak etmediğin için otsun ama araştırmadığın için değil.
Soran+1 yılAslında ot gibiyim yazmamıştım ya yanlış bir kelime yazdım ya da kendime hakaret kelimesi mi yazdım ot olarak değişmiş. Merak ediyorum öyle şeyleri, araştırma yapmak da isterim. Öğrenme isteğim de var. Ben sadece dil eğitiminde yetersizim ve yurt dışına gidip gitmeme konusunda aşırı kararsızım. Bunu sormak istedim
- +1 yıl
O zaman kendine haksızlık ediyorsun
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen de diş hekimliği ama kendimi geliştirmeye çalışıyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılBen de çabalayacağım. Ne güzel kendini geliştirmen 💞
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim 😊 💖💖 sen de çıkarsın bu durumdan bence biraz kafanı dinle değişik şeyler yapmaya çalış
+1 yılEn kötü Erasmus tecrübesi bile insana çok şey katıyor. Dil öğrenmek ve yurtdışını görmek çok geliştirir seni.
14 Yorumla
Soran+1 yılUzmanlıkta gitsem olur mu
- +1 yıl
En güzeli hala öğrenci iken gitmek.
Soran+1 yılO zaman araştırayım ben yine de teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim ne demek.
+1 yılTip okuyorsun şimdilik otsun ama bitince yeşereceksin 😍
13 Yorumla
Soran+1 yılYa çok güzel içimi sımsıcak eden bir yorum 🥰
- +1 yıl
Evet canım Allah gönlüne göre versin
Soran+1 yılÇoook teşekkür ederimmmm 💜
Yaşayacak mıyım doktor hanım
18 Yorumla
Soran+1 yılBilemiyorum canım malum online okuyoruz
Soran+1 yılDaha 3 oldu bu kız bir durun lütfen
Soran+1 yılYÖK e mi şikayet edeceksiniz 😂😂😂
Soran+1 yılEtmedim yemin dicem de 1. sınıfta okutmuşlardı yemin olur mu ki zcösmsnx
Gizli Üye(30-35)+1 yılEn hangi dersi severdin?
17 Yorumla
Soran+1 yılLisede mi
Cevap sahibi+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılDers hakkında birkaç sorabilir miyim?
Soran+1 yılTürkçe ve Matematik seviyordum. Sorabilirsin tabiki
Cevap sahibi+1 yılBen 4 aydır fizik çalışıyorum seneye iddialı bir şekilde yks ye gireceğim. Bir kaç öneride bulunur musun bana dersler hakkında. Hangi dersi nasıl çalışayım vs buna benzer önerilerin olur mu bana... seneye 40bine girip eczacilik hayalimi gerçekleştirmek istiyorum. Hali hazırda mühendisim ve iş sağlığı ve güvenliği uzmanlığı yapıyorum
Cevap sahibi+1 yılMat1 ve mat2 den ezelden beri iyiyim. Kpss lisans sayesinde türkçe tarih ve coğrafyayı da çözdüm çok iyi bir şekilde. Önümde sadece ıyi yaptığım kimya ve tamamen sıfır olduğum biyoloji var
Soran+1 yılKimya ve biyolojiye daha çok konu çalışıyordum. Ezber olan konulara şu anlık çalışma kimya için. Sıkıcı olabiliyor. Matematik e özel bir ilgin varmış, kimya ve matematiğin buluştuğu çok fazla konu var. O konuları bitirirsen net artışı seni mutlu eder. Kalan konulara öyle bakarsın. Biyoloji için hiç taktiğim yoktu, biraz şanslıydım o konuda. Çok iyi bir öğretmenimiz vardı. Hatta sayesinde tıpta dahi kullanabileceğimiz bilgiler edindik. Fakat şunu da her ders için yöntem olarak kullandım. Deneme çözüp sırf orada yapamadığım soruların konularına çalıştım. Soruların üzerine ufak notlar alıyordum. Soru üzerinden çalışmak bence en akılda kalıcı olan. Zaten çok soru çözdükten sonra tekrarlıyor konular ve hemen yapabiliyorsun. Tyt fiziği halletmemde de çok yararı oldu denemelerin. Ayt fizik maalesef ki halledemediğim bir ders, fizikte başarılı değildim oradaki yöntemim kendime yaramadı
Gizli Üye(25-29)+1 yıltip okuysan bulursun zaten iş
13 Yorumla
Soran+1 yılİnsanlar çok donanımlı geliyor. Bulurum ama en cahil ben olursam
Cevap sahibi+1 yılo zaman dil ogrenebilirsin ya da nebilim kendi bolumun ile ilgili analiz yap onlari ogren
Soran+1 yılTeşekkür ederimm
+1 yılAlanınız tıp olmamalıymış bence.
11 Yorumla
Soran+1 yılNiye ki
Beni Bi gülme aldı hsjdjd
13 Yorumla
Soran+1 yılOt gibi kelimesini KS uydurdu 😂 gülme
Soran+1 yılDürüst olayım Vallahi çok çabaladım o Tıp için kolay olmadı 😂😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılBu kafayla tıp mı okuyon sen
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden öyle dedin şimdi
Way ki halimize
16 Yorumla
Soran+1 yılNeden ki
Soran+1 yılDaha okuyorum bölümü 6. Sınıf bitince aldığın puana göre seçiyorsun
Soran+1 yılTamam
Devamını Gör(3)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Tıp okuyorum ama ot gibiyim. Nasıl olacak bu kariyer işleri?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer