Tıp fakültesi 4. Sınıf öğrencisiyim ama hayalimde ki meslek bu değil bırakmalı mıyım?

Anne ve baba dediğim insanlar doktor olduğu için beni de bu şekilde yetiştirdilet maalesef ama ben bunu istemiyorum şu an bırakıp başka bir bölüm okumak için geç mi kaldım?
Güncellemeler
+1 yıl
Yazmışım zamanında 😂
Tıp fakültesi 4. Sınıf öğrencisiyim ama hayalimde ki meslek bu değil bırakmalı mıyım?
Cevapla