Makine Mühendisliği ni bıraktım şimdi de Tıp fakültesini bırakmayı düşünüyorum. sizCe ben mal mıyım?

Yapamıyorum işte amca , tembelim hem bedenen hem ruhen. ve artık hiç birşeyin stresini yaşamak istemiyorum. deseler ki Cağaloğlu Fatih de Binbirdirek sokakda iletişim yayınlarına kitapçı olacan herşeyi bırakırım bunun için.

Makine Mühendisliği ni bıraktım şimdi de Tıp fakültesini bırakmayı düşünüyorum .sizCe ben mal mıyım ?

Makine Mühendisliği ni bıraktım şimdi de Tıp fakültesini bırakmayı düşünüyorum. sizCe ben mal mıyım?

Ne kadar nezih mekan burası ya. huzur dolu sade mütevazı. ah ulan ah



Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Makine Mühendisliği ni bıraktım şimdi de Tıp fakültesini bırakmayı düşünüyorum. sizCe ben mal mıyım?
Cevapla