Üniversite üçüncü sınıfım ama bölümü bırakıp tıp okumak istiyorum, ne yapsam sizce?

Mühendislik öğrencisiyim ama tıp istiyorum

Okulu bitirip mı girsem yoksa bitirmeden mı girsem karar veremiyorum

Üniversite üçüncü sınıfım ama bölümü bırakıp tıp okumak istiyorum, ne yapsam sizce?
Cevapla