Mühendislik öğrencisiyim ama tıp istiyorum
Okulu bitirip mı girsem yoksa bitirmeden mı girsem karar veremiyorum
Mühendislik öğrencisiyim ama tıp istiyorum
Okulu bitirip mı girsem yoksa bitirmeden mı girsem karar veremiyorum
Dondurup bir sene çalış, ardından istediğin puan gelmezse yani puana çok çok uzaksan okumaya devam et bitir.
Ama eğer puana çok yakinsan ve kazanamadiysan bir sene daha dondur yine hazırlan. Bu sefer de kazanamadıysan kaldığın yerden okuluna devam et mezun ol. Öbür türlü okulu tamamen bırakmak çok çok saçma.
Olabilir bir arkadaş tip 4 ten mühendisliği geçti sende 3 ten tıpa geçebilirsin ama ben olsan bir yıldaha okur mühendislik diplomasını alıp öylede tıpa gidersen daha isabetli olur
Cevap
18Cevap
Bitirip de dene. Olur da kazanamazsan mühendislik diploman cebinde olur. Çok çeşitli bir sektör bu. Örneğin inşaat mühendisiyim. Bina yapan biziz, binayı denetleten biziz, inşaatı yöneten biziz, pvc doğrama pencerelerin üretildiği fabrikada denetleme veya şef görevi yapan yine biziz. Daha sayamadığım veya bilmediğim birçok alanda iş yapıyoruz. İnşaat sevmeyen biri inşaat malzemesi üretilen bir fabrikada o diplomayla yine iş bulabilir.
Yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmişsiniz 1 sene daha gecikse bir şey olmaz, o kadar yılınız boşa gitmesin bence.
Bu çok ciddi bir karar bence bitir biri garanti olsun cebinde dursun öyle başla alamaz yok bekleyemem diyorsan sen bilirsin
Bitirmeden gitmeye zaten içim elvermiyor
e bitir o zaman hem daha ileride şey demezsin acaba mühendisliği bitirseydim şu an ne halde olurdum
Bir senen kalmış seneye hem sınava hazırlanıp hem bölümünü bitirebileceksen senin için daha avantajlı olur ama bu bölümden nefret ediyorum asla bir dakika dahi devam edecek gücüm yok diyorsan bırak
biri vardı sınıf öğretmenligini üçüncü sınıfta bırakıp Pdr ye birinci sınıftan başlamıştı hayaliymis falan şaşırtmıstim baya ama onun ortak dersleri falan var kısa sürede bitmiştir tıp okumak çok uzun seneler sen bilirsin yani yaşın gençse
22 yaşındayım
okursan 28 yaşında mezun oluyon bence bisey kaybetmezsin ben 26 yaşında mezun oldum hala atanamadım şu an 28 yaşındayım yani doktorlar mezun olduktan sonra hemen mesleğe basliyo geç sayılmaz hicbisey için
Ne okundunuz atanamadınız
öğretmenlik
Ay ne öğretmenliği
Bitir elinde farklı diploman olsun hayat senin istediğini yapmalısın ne zaman göçecegimiz belli değilken 😂
Bitirmişsiniz zaten, bir şey kalmamış. Son sene bir projeniz olacak, onu da verin, mezun olun. Sonra istiyorsanız tekrar tıp okursunuz.
Okulu süresiz dondurma şansın varsa dondurabilirsin. Eğer tıpı kazanamaz ya da bitiremezsen geri dönersin
benzerini yaptım tıp okumazdım ama 6 yıl sıkar bir de çok ağır bölüm
3 sene geçmiş zaten bari 1 sene daha oku da diploması olsun
Sonuna yaklaşmışsın bırak mezun ol ne uğraşçan tıp okumakla. Gençliğini mi çürütçen.
Bence Bitir sonra Tip oku Tip zor Zamanin senin elinde amma Yedek diplomadan zarar gelmez
bitirmeden sınca gir kazan aplacım sonra bırakırsın muhendisliği
bitirdikten sonra gidenleri gordum. bitirmeden baskasina baslama.
sabret 1 sene daha 2. sınıf olsan bırak derdımde kuyruguna gelmişsin zaten
Bence yolundan devam et hayat kısa oku oku nereye kadar
Bence hata yaparsın mühendislik çok vasıflı bir iştir tıp fakültesine harcayacağın 6 yılı mühendislige harcasan kendi muhensilik ofisini açarsın patron olursun
aynı anda iki okul okuy bilirsin okadaremek vermişsin bitir
Tıp fakültesinde puan yetiyorsa kesinlikle okumalısın
1 sene kalmis bitir tip olmazsa en azindan muhendis olursun
Bitir zaten son sınıf rahat oluyor en sıkıntılı kısım 3. sinif
Okulu bitir sonra yine sinavlara gir
Ben olsam bitirir sonra okurdum ama karar senin.
Keyfinin istediğini yap
Parası için okuyorsan ikisini de okuma
Bitir, bu kadar emeği çöpe atma
Bence birakma tip zor
Bitir daha iyi.
Bırakma derim
Kazanırım diyorsan tekrar gir sınava
Bence bitirdikten sonra yap. Pişman olursun sonra
Dondur
Oku knk
o kadar yılını vermişsin bence devam et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?