Yeni bir iş buldum, iş yerinden nasıl ayrılırım ne derim çekiniyorum. Yardım eder misiniz?

şuanda çalıştığım firma çok tempolu saatleri çok fazla 12 saat hafta sonuda aynı şekil 12 saat çalışma ve sadece pazar günü cumartesi olmasa amena dicem verdiği maaş 2800 tl yol parası 174 tl veriyo verdiği tutardan fazla yol parası harcıyorum akşam biz bırakırız dediler hiç bırakmadılar evime ve çok sinirli agresif herşey dört dörtlük olsun isteyen insanlar ağızları pis saygısızlar muhasebe ci olarak çalışıyorum ama hertürlü işi yapıyorum çay serviasine kadar bide beğenmiyorlar yaptığım işide yeni bir iş buldum görümeye gidicem kesinleşince iştn ayrılcam kesinleşmesede ayrılcam iş görüşmelerine gidemiyorum çalıştığım için bana biraz firkir verin biraz çekiniyorum böyle yapım ve karekterim böyle nasıl bir konuşma yapabilirim
Yeni bir iş buldum, iş yerinden nasıl ayrılırım ne derim çekiniyorum. Yardım eder misiniz?
Cevapla