Bir işe başladım ama nasıl ayrılacağım bilmiyorum, yardım eder misiniz?

İşe başlarken okumadığımı söyledim. Zaten genelde 3. Günde kovuluyorum diye çok takmadım. Başladım İşe ve patron bana özel iş kiyafeti getirdi ve çalışanlara beni kovmayacagini ve cok iyi bir çalışan olduğumu söyleyip duruyor. 2 hafta deneme süresi var sonrasında sigorta yapacağını söylemişti. Ama simdiden surekli kalacakmisim gibi davraniyorlar. Is giris cikisi icin parmak izimi bile ayarladilar. Ne diyip işten ayrılacağım bilmiyorum. Patrona da cok uzuluyorum. Cok iyi bi insan.

Bir işe başladım ama nasıl ayrılacağım bilmiyorum, yardım eder misiniz?
Cevapla