İkinci defa üniversite sınavına hazırlanmak ve ikinci örgün öğretimi okumak?

Merhabalar. Ben hemşirelik lisans son dönemdeyim. Tercih dönemi ailem başka şehre gitmeme izin vermedi. Zaten yığınla ailevi sorunum vardı, şimdi de var. Sorunlu bir ailenin kızıyım. Ben de yaşadığımız şehirde yani İzmir'de kalmak ve tercih yapmak durumunda kaldım. Seçebileceğim işsizlik oranı çok yüksek olan birkaç bölüm ve hemşirelik vardı. Hem aile baskısı hem başka etmenler sebebiyle istemeye istemeye hemşirelik seçtim ve bitti sayılır şimdi. Severim sandım ama asla sevemedim. Stajlara antidepresanları ağzıma atıp öyle gittim. Ruhsal olarak çökmüş durumdayım. Emekli olan kadar, bir hayat boyu nefret ettiğim bir mesleği nasıl yaparım düşüncesi beni mahvediyor resmen. Şimdilerde okul bitince eşit ağırlıktan hukuk hedefi koyarak yeniden sınava hazırlanmak istiyorum. Yapabilecek miyim, hiçbir fikrim yok. Yapabilsem yani kazansam da hem hemşirelik yapıp para kazanmam hem de okumam gerekecek. Böyle ya da benzer bir süreci atlatmış hem çalışmış hem de farklı bir bölüm okumuş kimse var mı acaba? Yapılabilirliği ne derecededir ya da imkansız mı bunu çok merak ediyorum.
İkinci defa üniversite sınavına hazırlanmak ve ikinci örgün öğretimi okumak?
Cevapla