Ders kaydımı kesinleştirmedim ne yapılması gerekiyor?

Merhabalar, ben üniversitede birinci sınıf öğrencisiyim. Yeni dönem için ders kayıtları başladığı dakika siteden ders kaydımı yaptım, kaydettim ve çıktım. Derslerin başlayacağı hafta sistemde derslerimi göremeyince bir aksaklık olmuştur, hoca tüm dersleri onaylayamamıştır dedim ve kesin haftaya başlar diye düşündüm. Geçen hafta da sağlık sorunlarım yüzünden derse giremedim fakat bu sabah da sistemde derslerimi göremeyince bir şeylerin yanlış olduğunu düşündüm ve sınıftan birisine yazdım. Sınıftaki kız bana derslerin başladığını söyleyince telaşla danışman öğretmenime yazdım. Bana dersimi kesinleştirmediğimi söyledi fakat ben kesinleştirdiğimi söyleyince son sekmeyi bekleyip kapatmış olabileceğimi ve ders ekleme-bırakma haftasının dün bittiğini, bundan sonra yapabileceğim tek şeyin dilekçe yazıp okula göndermek olduğunu söyledi. İnternette bu konu hakkında yazılar okudum ve birinci sınıflara bu konuda tolerans gösterildiğini, dilekçe sonucunda kabul edileceğini yazmışlar fakat içim bir türlü rahat etmiyor. Kendi başına veya bir tanıdığının başına böyle bir durum gelenler, bu konuda bir fikri olanlar beni bilgilendirebilir mi?
Ders kaydımı kesinleştirmedim ne yapılması gerekiyor?
Cevapla