Ders kaydı ve kayıt yenileme yapmadım ne yapmalıyım?

Merhaba.
Ben geçen yıl üniversiteyi kazandım kayıt yaptım ama istediğim bir bölüm olmadığı için bu bölümü okumama kararı aldım. Şu an pişmanım bu yıl başlama kararı aldım ders kaydı yapmadım kayıt yenilemediğim için pasif öğrenci olarak görünüyorum ne yapmam lazım? Ve bu yıl 2. sınıf mi olacağım yoksa 1. Sınıf mı? Bilgi verir misiniz.
Ders kaydı ve kayıt yenileme yapmadım ne yapmalıyım?
Cevapla