Ders kaydımın onaylanmadığını fark ettim ne yapmalıyım?

üniversite 1. sınıfım oazartesi sınavlarım başlıyor dönem boyu derslere link üzerinden girip dersleri takip ettim ama bugün fark ettim sistemde ders kaydı yapılmadı olarak görünüyor e devlette de pasif öğrenci olarak görünüyorum. danışman hocama mail attım sorun yaşar mıyım acaba düzeltilir mi bu durum bilginiz var mı? :(

Ders kaydımın onaylanmadığını fark ettim ne yapmalıyım?
Cevapla