Öğretmenlik Uygulaması dersi için ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba Öğretmenlik Uygulaması dersi var ve ne yapacağım bilmiyorum. İlk dönem gözlem yapmıştık bu dönem ders anlatmamız gerekiyor ve ben hiç ders anlatmadım, sınıfta sunumlar yaptım ama o kadar ve sorun şu ki bu öğretmenlik uygulaması dersi staj yerine mi geçiyor. Yani staj mı sayılıyor? Ona göre sisteme yazacağım.. Hocalar pek bir şey demiyor. Uzaktan eğitim olduğu için ben de o şekilde yapacağım ama nasıl başlamalı, ne yapmalıyım? Meslek lisesine gideceğim.. Konuya nasıl hakim olabilir ve dersi nasıl anlayabilirim? Yardım eder misiniz.. Korkuyorum çünkü. Hocalar dışında bir de görevliler olacakmış puan veren
Öğretmenlik Uygulaması dersi için ne yapmalıyım?
Cevapla