Ebebeyinlerim çok baskıcıysa ve ben de baskıya gelemiyorsam ve hala 3 yıldır tlf alıcaz diyolar ama almıyorlar kafayı yicem help?

napçamm yaaa lütfen yardım edin sınavınmda kötü
Ebebeyinlerim çok baskıcıysa ve ben de baskıya gelemiyorsam ve hala 3 yıldır tlf alıcaz diyolar ama almıyorlar kafayı yicem help?
Cevapla