Annemle babam atanmam konusunda çok baskı yapıyorlar, ne yapmalıyım?

Ben üniversiteyi yeni bitirdim. Ailem, sınavlara girip atanmam için çok baskı yapıyor. Ben ders çalışıyorum ama sürekli "yeterli ders çalışmıyorsun, ileride kocanın parasına muhtaç olursan pişman olursun" diyip sürekli baskı yapıyorlar. En sonunda bugün onlarla tartıştım. Atanmam için yazılı sınavlar haricinde mülakata da girmem gerekiyor. Mülakatla ilgili de hiç iç açıcı şeyler duymadım. Annemle babamın ikisi de emekli, ikisi de evde oturdukları için bana sarıyorlar. Beni sürekli başkalarının çocuklarıyla kıyaslıyorlar, sonra da "bizim kıyaslama gibi bir amacımız yok, sadece söylüyoruz" diyorlar. Artık hayattan nefret ettim, "keşke doğmasaydım, keşke okumasaydım, keşke evlenip de ev hanımı olsaydım" diyorum bazen. Bazen de odama geçip tek başıma ağlıyorum. Bu durumda ne yapmalıyım?

Annemle babam atanmam konusunda çok baskı yapıyorlar, ne yapmalıyım?
Cevapla